Hammarborg 10 Anmeld indhold Skrevet September 3, 2007 Hey Folkens. Faldt over dette forsikring selskab: http://www.dina.se/ Og fik tilbydt en MEGET billig bilforsikring. Så billigt at jeg undre mig lidt over om det nu kunne være rigtigt. Eller om jeg er stød på en lille guldklump! :th2: Så skulle høre jer om i har hørt om dem før? For da jeg brugte søgefunk. på denne side, poppede der intet frem. Har sagt ja til deres tilbud, og venter spændt på at se om det virkelig er som de har lovet mig. Takker på forhånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Har aldrig hørt om det selskab. Men prøv og gennemlæs policen du får og evt sammenlign den med din gamle police. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Natiya 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Tak :th2: Mega billigt den skal jeg helt sikkert kigge nærmere på...tusinde tak for tippet !:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Nu har jeg lige prøvet at ringe til dem... det gik ca. sådan her... (oversat til dansk for lethedens skyld) Mig: Goddag, jeg vil gerne ha' en pris på en bilforsikring DF: Desværre, alle er optaget indtil kl. 15.20, kan du ringe igen ? Mig: Øh ? jamen, hvad kan du så hjælpe med, siden du ta'r telefonen ?? DF: Ingenting, kan du ringe igen kl 15.20 ? Mig: ..... øh... joh, det kan jeg da godt... Det er da så det mest amatøragtige jeg har prøvet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Nu har jeg lige prøvet at ringe til dem... det gik ca. sådan her... (oversat til dansk for lethedens skyld) Mig: Goddag, jeg vil gerne ha' en pris på en bilforsikring DF: Desværre, alle er optaget indtil kl. 15.20, kan du ringe igen ? Mig: Øh ? jamen, hvad kan du så hjælpe med, siden du ta'r telefonen ?? DF: Ingenting, kan du ringe igen kl 15.20 ? Mig: ..... øh... joh, det kan jeg da godt... Det er da så det mest amatøragtige jeg har prøvet Bare lige til information... De forsikre ikke importerede biler (eller, jo.. kun trafikforsikring) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Nu har jeg lige prøvet at ringe til dem... det gik ca. sådan her... (oversat til dansk for lethedens skyld) Mig: Goddag, jeg vil gerne ha' en pris på en bilforsikring DF: Desværre, alle er optaget indtil kl. 15.20, kan du ringe igen ? Mig: Øh ? jamen, hvad kan du så hjælpe med, siden du ta'r telefonen ?? DF: Ingenting, kan du ringe igen kl 15.20 ? Mig: ..... øh... joh, det kan jeg da godt... Det er da så det mest amatøragtige jeg har prøvet Det er da en kundeservice der vil noget! Den skal de nok få mange tilfredse kunder med :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Nu har jeg lige prøvet at ringe til dem... det gik ca. sådan her... (oversat til dansk for lethedens skyld) Mig: Goddag, jeg vil gerne ha' en pris på en bilforsikring DF: Desværre, alle er optaget indtil kl. 15.20, kan du ringe igen ? Mig: Øh ? jamen, hvad kan du så hjælpe med, siden du ta'r telefonen ?? DF: Ingenting, kan du ringe igen kl 15.20 ? Mig: ..... øh... joh, det kan jeg da godt... Det er da så det mest amatøragtige jeg har prøvet Hey Hva tid ringede du til dem, bare for nysgerighedens skyld. Jeg har også talt med dem i dag, og fik samme melding at de kun trafik forsikrede importerede biler, Bare ik godt nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Hey Hva tid ringede du til dem, bare for nysgerighedens skyld. Jeg ringede ca. kl 15.05. De har åbenbart ikke noget kø-system :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weiser 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Dina forsikring Hej, Jeg har Dina forsikring på min bil og indtil videre er jeg meget tilfreds. Lige nu holder min bil hos mekanikeren for at få skiftet min forrude pga. steen slag, jeg ringede til dem og meldte det de gav mig et sags nummer som jeg skulle oplyse til mekanikeren og bede den sende regningen til Dina... Ud over det har jeg en importeret bil, det er dog ikke mig selv importeret den. Men jeg har en fuld forsikring på det. Så det med at de kun giver trafikforsikring på import biler, kan jeg godt afvise. Man skal dog være opmærksom på at de holder middags lukket fra 12.00 til 13.00. De gange jeg har ringet til dem er jeg kommet igennem uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Ud over det har jeg en importeret bil' date=' det er dog ikke mig selv importeret den. Men jeg har en fuld forsikring på det. Så det med at de kun giver trafikforsikring på import biler, kan jeg godt afvise.[/quote']Privat-importeret eller af forhandler? Bilerne klassificeres nemlig forskelligt, om det er gjort på den ene eller den anden måde - hvor åndssvagt det end lyder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weiser 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Det var forhandleren der gjore det!!! Privat-importeret eller af forhandler? Bilerne klassificeres nemlig forskelligt' date=' om det er gjort på den ene eller den anden måde - hvor åndssvagt det end lyder [/quote'] hmm, Jeg er faktisk lidt i tvil, men jeg tror det er forhandleren der har gjort det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 hmm' date=' Jeg er faktisk lidt i tvil, men jeg tror det er forhandleren der har gjort det.[/quote'] Jeg fik at vide at min var "direkt importeret" .... ja, så blev jeg så klog... Aner ikke hvad forskellen er og jeg er egentlig ligeglad. Desuden har jeg en super billig forsikring i forvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Jeg fik at vide at min var "direkt importeret" .... ja' date=' så blev jeg så klog... Aner ikke hvad forskellen er og jeg er egentlig ligeglad. Desuden har jeg en super billig forsikring i forvejen.[/quote']Præcis samme problem med min. Jeg kan aldrig få et tilbud på deres online-beregnere, fordi min bil står med samme status. Så jeg skal altid ud og hitte en tilsvarende "svensksåld" med synlige plader, når jeg får "lyst" til at online-beregne. Jeg er ikke stødt på ét sted endnu, der kunne komme op med noget der kunne bruges. Der skal telefonopkald til - og så er priserne ofte nogle helt andre, når de får at vide jeg har haft pappet i 15 år. :fight:"Online-offertförfrågan" (...eller hvordan det nu lige var det staves *gg*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Hey Folkens. Faldt over dette forsikring selskab: http://www.dina.se/ Og fik tilbydt en MEGET billig bilforsikring. Så billigt at jeg undre mig lidt over om det nu kunne være rigtigt. Eller om jeg er stød på en lille guldklump! :th2: Så skulle høre jer om i har hørt om dem før? For da jeg brugte søgefunk. på denne side, poppede der intet frem. Har sagt ja til deres tilbud, og venter spændt på at se om det virkelig er som de har lovet mig. Takker på forhånd Så sidder jeg og venter på 4 dagen, og har intet modtaget fra dem endnu. De virker ikke som de mest hurtige mennesker, eller er bare postsystemet så langsomt her i sverige!? Men altid noget at vide de har en tilfreds kunde indtil videre herinde fra. :th2: Nu må vi se om der snart popper noget frem med posten. Så når jeg modtager det, så smider jeg lige en besked herinde igen, om det hele virker som det skal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Så sidder jeg og venter på 4 dagen, og har intet modtaget fra dem endnu. De virker ikke som de mest hurtige mennesker, eller er bare postsystemet så langsomt her i sverige!? Men altid noget at vide de har en tilfreds kunde indtil videre herinde fra. :th2: Nu må vi se om der snart popper noget frem med posten. Så når jeg modtager det, så smider jeg lige en besked herinde igen, om det hele virker som det skal. Husk lige at hvis man har en tunet bil, så dækker forsikringen ikke hos dem hvis uheld er ude. Læste lige deres betingelser igennem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 ... eller er postsystemet så langsomt her i sverige!? Ja, her i Sverige kan man ikke regne med af få post fra dag til dag, som det ofte sker i Danmark. Jeg har været ude for et brev, der var 14 dage om at nå fra Stockholm til Malmö.:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Natiya 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 hey! Bare lige til information... De forsikre ikke importerede biler (eller' date=' jo.. kun trafikforsikring)[/quote'] Må lige bryde ind her..har en import fra DK og har fået tilbud gennem tlf fordi jeg aldrig kan gøre dette på nettet...netop fordi det er import! Har fået tilsendt tilbud uden problem. ( har selv importeret den ) /Natiya Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Natiya 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 for dyr! Må lige bryde ind her..har en import fra DK og har fået tilbud gennem tlf fordi jeg aldrig kan gøre dette på nettet...netop fordi det er import! Har fået tilsendt tilbud uden problem. ( har selv importeret den ) /Natiya Tror jeg med ´lidt røde kinder trækker mine ord tilbage om at de er billige. Jo de er billige med årsbetalingen men hvis der sker en ulykke er selvrisikoen vildt høj knap 6000 SEK og du får skade betaling tilbage pr. moment og når jeg læser deres betingelser regner de forsikringssummen ( udbetaling til dig ved uheld ) ud fra momenter og der er ikke dyre forsikring med og generelt er deres priser total høje.....tak for en fed årspris på under 7000 men ved skade GLEM DET! :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Saab 9-3 Aero, 9 skadefrie år, over 25.000 Km/år vil i følge deres online beregner koste mig 30990 SEK om året!!! Bare vagnskadedelen var på 12000. De må da have spist søm! Jeg tror bare jeg bliver hos IF. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hammarborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2007 Saab 9-3 Aero, 9 skadefrie år, over 25.000 Km/år vil i følge deres online beregner koste mig 30990 SEK om året!!! Bare vagnskadedelen var på 12000. De må da have spist søm! Jeg tror bare jeg bliver hos IF. ;) Ja det lyder godt nok vanvittigt.!! Men har endelig fået papirne, og den var sq god nok, billigt uden noget som stinker i hjørnet. I får lige mine info: Skoda Fabia RS 2004. 25 år 6 år skadefrit, over 25000 km pr år. 6652 kr svenske for helår med en selvrisk på 2500 kr, og der har jeg valgt ekstra ting såsom, påkørsel af dyr, ekstra forsikring af udstyr i bilen op til 30000 kr og en hyrbil hvis uheldet var ude. Må så ikke tune bilen, men det er til at leve med. :D Så den virker som det hele er ok, service er bare ikke den bedste hos dem, men det gør heller ikke så meget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites