Anansie 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2007 Hejsa For ca. 4 dage siden havde vi pludselig ikke undertekster på de ikke danske udsendelser, som bliver sendt på dansk TV2.. Og siden da er underteksterne ikke kommet igen. Det er ikke fordi det er et synderligt stort problem, men ville i nogle tilfælde være rart at have teksterne. Vi bor i foreningen HSB Dalgården, og vi har så vidt jeg ved Canal Digital kabel tv via foreningen. Er der nogen som har oplevet det samme, eventuelt ved hvad det skyldes, og til sidst eventuelt ved hvad man kan gøre ved det? Mvh. Anansie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2007 Jeg har heller ingen undertekster - har også Canal Digital. Jeg har dog ingen forklaring på, hvad det kan skyldes.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2007 Jeg har samme problem - også Canal Digital... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2007 Vi bor stadig i DK, har Selctor fra TDC, og vi har ofte heller ingen undertekster på TV2. Det er et-eller-andet med, at når de sender digitalt (eller noget), kommer underteksterne ikke med, hvis sat-boxen ikke understøtter DVB-undertekster. Læs mere her: http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/Undertekster.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Samme problem - har fejlanmeldt det til CanalDigital - de arbejder på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Vi har TV2 via digital jordantenne. Når teksterne forsvinder her hos os, skal vi slukke og tænde modtageren - så kommer de igen. Ved ikke, om I kan bruge det til noget...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Har snakket med CanalDigital igen. De har fået samme fejlmeddelelse fra Malmö som kører på samme central. de regner med det er fikset i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakob F 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Oss mig..! Vi havde også samme problem og samme udbyder...! Vil bare melde mig i skaren af utilfredse..! mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Andre end mig heromkring der slet ikke får noget TV2 signal her til morgen?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
B A 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Signalet er tilbage. Det samme er underteksterne :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites