Jump to content
jerikras

Løbetræning for alle - uanset kondition!

Recommended Posts

Ej, er da ked af at høre at du var den eneste... Synes ellers det var et hamrende godt initiativ, men var desværre selv forhindret... Nu på søndag er der Vandløbet, så der er jeg desværre også forhindret, men jeg krydser fingre for, at der er andre der vil være med, og jeg kan danne trop senere... og min tid er efterhånden nede på 28½ minut, så måske jeg ikke danner bagtrop :D
Vandløbet - Hvor foregår det henne, og hvilke distancer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vandløbet - Hvor foregår det henne' date=' og hvilke distancer?[/quote'] Det foregår inde i KBH på søndag og er på 5 km, men jeg ved ikke om der endnu er åbent for tilmeldinger... Frank Hvam og Casper Christensen kommenterer løbet. Du kan se mere her: www.vandloebet.dk Alle pengene går, så vidt jeg husker til Dansk Røde Kors

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde desværre ikke set indlægget, der var ikke kommet nogen mail besked om der var besvaret i indlægget. Denne weekend har jeg så nattevagt så der kan jeg desværre ikke. - Der er forresten også ruter ved Torup Slot - det er ret kuperet terræn nogle steder, så det er også et alternativ til en anden god gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi havde desværre ikke set indlægget, der var ikke kommet nogen mail besked om der var besvaret i indlægget. Denne weekend har jeg så nattevagt så der kan jeg desværre ikke. - Der er forresten også ruter ved Torup Slot - det er ret kuperet terræn nogle steder, så det er også et alternativ til en anden god gang.
Nemlig, det er også et godt sted at cykle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det foregår inde i KBH på søndag og er på 5 km, men jeg ved ikke om der endnu er åbent for tilmeldinger... Du har sikkert ret, det er også lidt besværligt det med parkeringen med mindre man parkerer i yderzonerne. Skidt være med smutterne i søndags - det kan lige så godt være, at årstiden lige nu er dårligt valgt, og måske skulle ideen genoptages umiddelbart efter julen:laugh: Anyway - Jeg prøver at sammenkalde et par gange endnu og lykkedes det ikke så tager jeg de positive udmeldinger som et tegn på at interessen er til stede, og så prøver jeg igen i marts/april måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjekkede lige, og der er stadig åbent for tilmeldinger... og vi regner med at tage toget over, det er jo næsten lige til døren og så kan man slappe af på vejen hjem :) Sammenkald endelig - jeg er normalt klar og skal nok møde op hvis jeg kan... Det er stadig en supergod idé :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, det lyder interessant med noget fællesløb generelt, godt initiativ! - jeg vil gerne melde mig under fanerne. Jeg løber flere gange ugenligt om aftenen/weekenden i Skurup området, hvis der er nogen der er friske på at løbe sammen her i lokalområdet eller nærregionen må i bare sige til. Jeg er frisk på alt fra 5 -15 km. Jeg kan iøvrigt anbefale at folk deler erfaringerne med de gode løberuter de måtte have fundet på http://www.jogg.se , ...det gør jeg selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:cry: Åh nej åh nej åh nej... Jeg er blevet skadet, så må derfra hoppe fra de lidt løse planer for weekenden... For første gang nogensinde måtte jeg stoppe på min løbetur i morges - dét er aldrig sket før! :sad: Jeg giver lyd når jeg er på højkant igen og imellemtiden ønsker jeg jer allesammen godt helbred og god træning... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker takker. Jeg kan ikke love for at jeg holder ved, men det var da små 5 dejlige kolde kilometer ude i Bulltofta idag, og når du er klar igen så kan du sende et PM. Det går ikke stærkt, men det går uden pause. Ja ikke for Claus da, men ellers så...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker takker. Jeg kan ikke love for at jeg holder ved' date=' men det var da små 5 dejlige kolde kilometer ude i Bulltofta idag, og når du er klar igen så kan du sende et PM. Det går ikke stærkt, men det går uden pause. Ja ikke for Claus da, men ellers så...[/quote'] Jeg kan ikke gøre for mine ben ikke kan gå ned i din kadance ... men vi plejer da at følges den 1 kilomet.....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak... Jeg skal nok give lyd når knæet er klart igen - forhåbentligt inden længe... Imellemtiden vil jeg lige smide et link til mit nye forbillede, og håbe at jeg en dag bliver ligeså sej som ham - specielt når jeg engang om mange mange år kommer i hans alder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, det lyder interessant med noget fællesløb generelt, godt initiativ! - jeg vil gerne melde mig under fanerne. Jeg løber flere gange ugenligt om aftenen/weekenden i Skurup området, hvis der er nogen der er friske på at løbe sammen her i lokalområdet eller nærregionen må i bare sige til. Jeg er frisk på alt fra 5 -15 km. Jeg er frisk - afstanden mellem Skurup og Lund til at have med at gøre, så hvis du sender en PM så kan vi aftale nærmere. Jeg er ikke den hurtigste løber, men jeg stiller gerne op til alt fra 5 til 15 km. Jens-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Blander mig lige, selvom jeg ikke løber længere, siden jeg rev et ledbånd over i anklen. Jeg har set at der både i Pildammsparken og slottsparken er afmærkede løberuter på forskellige længder. Hvis mange af Jer er fra Malmø, kunne I jo hoppe på cyklen og mødes i en af parkerne og løbe rundt? - Det kunne jo også være hyggeligt... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blander mig lige, selvom jeg ikke løber længere, siden jeg rev et ledbånd over i anklen. Jeg har set at der både i Pildammsparken og slottsparken er afmærkede løberuter på forskellige længder. Hvis mange af Jer er fra Malmø, kunne I jo hoppe på cyklen og mødes i en af parkerne og løbe rundt? - Det kunne jo også være hyggeligt... :)
Pildamman er kedelig at løbe i .... Ruterne ude bag IKEA er super, og der er også forskellige længder , således der er lidt for enhver smag og kondition ikke mindst .... Tror mig og bozzen skal løbe på tirsdag derude...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen herinde der er interesserede i at starte noget fælles løbetræning op?
Jeg er også frisk, men geografien er lidt i mod os, da hellere ikke jeg er meget for at skulle køre langt for at løbe....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pildamman er kedelig at løbe i .... Ruterne ude bag IKEA er super' date=' og der er også forskellige længder , således der er lidt for enhver smag og kondition ikke mindst ....[/quote'] Hvor om bag Ikea? Jeg vil gerne starte med at smålunte lidt. På forhånd tak Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites