Jump to content
jerikras

Løbetræning for alle - uanset kondition!

Recommended Posts

Er der nogle herinde der kunne tænke sig at komme i form eller forbedre den gennem fælles løbetræning nogle gange om måneden? Jeg tænker, at det kunne være spændende at mødes forskellige steder i Skåne og lære nye løberuter at kende. Alt efter aftale kunne det evt. være om søndagen (om formiddagen) hen over vinteren eller efter arbejde på en hverdag alt efter aftale. Vi behøver ikke nødvendigvis allesammen løbe sammen, da man på forhånd kunne forsøge at matche dem sammen der løber nogenlunde lige hurtigt og lige langt osv. eller som bare har lyst til at powerwalke. Jeg har det selv sådan, at det er nemmere at komme ud og løbe når man har en aftale med andre, fordi at motivationen har det med svinge i forhold til vejr, vind og humør. Har man en aftale så SKAL man bare afsted. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er klokken ved at være mange lørdag aften, men hvis nogen havde lyst, så er jeg klar til en lille 5'er i morgen. Jeg har hjemme 5 minutter øst for Malmø centrum og er indehaver af en cykel, så ture til fx. Trelleborg er desværre uden for min interresse.:scared: Af mangel på en bøgeskove i centrum, kan jeg foreslå Pildammssøen eller Ribersborgsstrand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er klokken ved at være mange lørdag aften, men hvis nogen havde lyst, så er jeg klar til en lille 5'er i morgen. Jeg har hjemme 5 minutter øst for Malmø centrum og er indehaver af en cykel, så ture til fx. Trelleborg er desværre uden for min interresse.:scared: Af mangel på en bøgeskove i centrum, kan jeg foreslå Pildammssøen eller Ribersborgsstrand.
Jeg er game og klar på en 5'er i morgen så der evt kan trænes lidt til vandløbet :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi plejer ikke løbe nogen som helst steder :D men det er da et godt initiativ, så det tror jeg da vi er friske på både 2 og 4 benede. I morgen er vi dog ikke klar til at løbe nogen steder - da jeg sidder i en nattevagt lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er klokken ved at være mange lørdag aften' date=' men hvis nogen havde lyst, så er jeg klar til en lille 5'er i morgen.[/quote'] Det er en god 5-er ude vid IKEA, Bulltoftaparken. Dejligt sted at løbe på. Kan blive en 7,5 hvis man hur overskud til lidt mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er en god 5-er ude vid IKEA' date=' Bulltoftaparken. Dejligt sted at løbe på. Kan blive en 7,5 hvis man hur overskud til lidt mere.[/quote'] Vi klarede ellers en lille 5'er i morges/omkring middag - turen gik bare rundt om søerne ved Gl. Staden. Har godt hørt om de stier der skulle være afmærket derude - det må bestemt prøves en dag :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at der allerede er så mange der esmed på ideen - så er det jo bare at springe lige ud i det og fastsætte en dato. :th2: Hvad med på søndag den 9. september klokken 11:00 - Hvordan passer dagen og tidspunktet? Jeg kunne tænke mig at invitere jer til Skrylle (Södre Sandby v. Lund). Der er løberuter på 3, 5, 6½ og 10 km. Det er et skovterræn i varieret terræn. Der er opsat diverse træningsredskaber til når man skal strække ud før og efter løbeturen. Adressen og information findes på linket: http://www.skryllegarden.se/hittahit_1386.html Hjemmesiden er: http://www.skryllegarden.se/ JEG KAN SAMLE OP TIL 4 TOGPENDLERE OP PÅ LUND STATION HVIS DER SKULLE VÆRE BEHOV FOR DETTE - OG RETURNERE EFTER LØBETUREN.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fedt at der allerede er så mange der er med på ideen - så er det jo bare at springe lige ud i det og fastsætte en dato. :th2: Hvad med på søndag den 9. august klokken 11:00 - Hvordan passer dagen og tidspunktet?
Jeg er klar - jeg tager en bil og kører fra Husie (Klågerupsvägen v. Husie skola) og der er plads til 4 mere i bilen, hvis nogen er interesserede! (idet jeg fortsat går ud fra at vi snakker om den 9. SEPTEMBER :-D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kommer hjem fra vagt den morgen....men hvis vi ikke har ligget og kørt hele natten er jeg nok klar på en blød start. Kan man evt få et mobilnr i priv hvis man skulle miste orienteringen på vej derop ??
Du og andre er velkomne til at sende en privat meddelse så returneres mobiltlf. og evt. mailadresse. Jens-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så blev det en 5-er i DHL stafetten igår' date=' til tiden 26 minutter. MEGET tilfreds, med tanke på at jeg kun løbt små 6 uger efter et ophold på over 10 år.[/quote'] Det var vel nok flot :th2: :th2: Selv løb jeg en 5'er i morges på 31 minutter og dræbende sidestik - det plejer ellers aldrig at ske :( Jeg ved endnu ikke om jeg er klar til søndag, men jeg finder ud af det hurtigst muligt - for det er da en hamrende god idé :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag den 9. september klokken 11:00 Til dem som stadigvæk er friske, så mødes vi ved skiltet (der markerer løberuterne) i dag på Skrylle klokken 11.00. Hvor blev alle af? - Hvis interessen fortsat er tilstede, så kan et fællesarrangement komme op og stå i næste uge. Ideen er god, men det kræver lidt mere end kun én persons tilstedeværelse:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fællestræning søndag 16. september? Er der nogle der har lyst til fællestræning på søndag - evt. i Malmø! At dømme ud fra de tidligere indlæg, så er interessen til stede for noget fællestræning, men i og med at der ikke var nogle der mødte op i søndags i Lund, så kan det have at gøre med geografien. Derfor synes jeg vi kunne prøve med Malmø denne gang - i såfald hvor skal vi starte? Nogle der melder sig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogle der har lyst til fællestræning på søndag - evt. i Malmø! At dømme ud fra de tidligere indlæg, så er interessen til stede for noget fællestræning, men i og med at der ikke var nogle der mødte op i søndags i Lund, så kan det have at gøre med geografien. Derfor synes jeg vi kunne prøve med Malmø denne gang - i såfald hvor skal vi starte? Nogle der melder sig?
Ej, er da ked af at høre at du var den eneste... Synes ellers det var et hamrende godt initiativ, men var desværre selv forhindret... Nu på søndag er der Vandløbet, så der er jeg desværre også forhindret, men jeg krydser fingre for, at der er andre der vil være med, og jeg kan danne trop senere... og min tid er efterhånden nede på 28½ minut, så måske jeg ikke danner bagtrop :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites