Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 men man kunne vel også bare tage afsted og kører i de der 20 min ??? hvis man nu ikke kan samle 8 mand. en sen eftermiddag/hverdags aften eller noget ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 men man kunne vel også bare tage afsted og kører i de der 20 min ??? hvis man nu ikke kan samle 8 mand. en sen eftermiddag/hverdags aften eller noget ???? Yes please. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Evt. Søndag ?????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Nu på søndag lyder da vist meget fint. Har eventuelt en extra køre også. (Mias bror) Hmm på deres web står der: Drop-in i veckan Tis 4/9 15.30-16.30 Tor 6/9 16.30-17.00 Fre 7/9 Fullbokat (OBS! Dessa tider kan förändras under veckan) Välkomna! Men deres åbningstider dækker da også søndage, så vidt jeg kan se. Men måske det er ændret efter 19/8 ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2007 Har lige mailet om det er muligt på søndag, så må jeg som altid bare være hjemme og passe ungerne Hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Har lige mailet om det er muligt på søndag' date=' så må jeg som altid bare være hjemme og passe ungerne Hehe[/quote'] Perfekt. I kan da bare tage dem med, så kan vi tage 2 ture, hvor i kører én hver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Öv! Jeg ville ellers väre på d. 15. (og käresten sikkert også), men man kan åbenbart ikke få internet hurtigt, når man er flyttet i hus, så jeg må tage på arbejde i min ferie for at komme på debatten:laugh: Hvis der bliver arrangeret noget igen, håber jeg at jeg/vi kan väre med (bare ikke denne weekend)... og at vi har fået internet til den tid!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 så jeg må tage på arbejde i min ferie for at komme på debatten:laugh:Der fulgte et kabel med til jeres 3-telefoner, så i kan gå på internettet dén vej ;) I værste fald, så kan forbindelse også oprettes via Bluetooth imellem pc<->telefon. Ja...det koster lidt mere - men hvis trangen til cyber-space bliver for stor, såeh... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Der fulgte et kabel med til jeres 3-telefoner, så i kan gå på internettet dén vej ;) I værste fald, så kan forbindelse også oprettes via Bluetooth imellem pc<->telefon. Ja...det koster lidt mere - men hvis trangen til cyber-space bliver for stor, såeh... :th2:Ok, det er nok et forsög värd:th2: (selvom Casper kan få sine boldnyheder på mobilen, så han er tilfreds:rolleye:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Har lige mailet om det er muligt på søndag' date=' så må jeg som altid bare være hjemme og passe ungerne Hehe[/quote'] Du fik aldrig svar fra dem eller hvad ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 ØØhhh sorry jo, men vi har været mega forkølet herhjemme, så derfor "glemt" det, men pt bliver det ikke noget med os, skal spare hver en krone pt skal på dagpenge nu i 5mdr Men næste år er vi MAX klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2007 ØØhhh sorry jo, men vi har været mega forkølet herhjemme, så derfor "glemt" det, men pt bliver det ikke noget med os, skal spare hver en krone pt skal på dagpenge nu i 5mdr Men næste år er vi MAX klar. Undskyld jeg spørger, men hvorfor SKAL man på dagpenge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites