Jump to content
Guest Mogens

Så er det tid for go cart !!!

Recommended Posts

Nu på søndag lyder da vist meget fint. Har eventuelt en extra køre også. (Mias bror) Hmm på deres web står der: Drop-in i veckan Tis 4/9 15.30-16.30 Tor 6/9 16.30-17.00 Fre 7/9 Fullbokat (OBS! Dessa tider kan förändras under veckan) Välkomna! Men deres åbningstider dækker da også søndage, så vidt jeg kan se. Men måske det er ændret efter 19/8 ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige mailet om det er muligt på søndag' date=' så må jeg som altid bare være hjemme og passe ungerne :confused::scared::sad: Hehe[/quote'] Perfekt. I kan da bare tage dem med, så kan vi tage 2 ture, hvor i kører én hver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Öv! Jeg ville ellers väre på d. 15. (og käresten sikkert også), men man kan åbenbart ikke få internet hurtigt, når man er flyttet i hus, så jeg må tage på arbejde i min ferie for at komme på debatten:laugh: Hvis der bliver arrangeret noget igen, håber jeg at jeg/vi kan väre med (bare ikke denne weekend)... og at vi har fået internet til den tid!!!:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så jeg må tage på arbejde i min ferie for at komme på debatten:laugh:
Der fulgte et kabel med til jeres 3-telefoner, så i kan gå på internettet dén vej ;) I værste fald, så kan forbindelse også oprettes via Bluetooth imellem pc<->telefon. Ja...det koster lidt mere - men hvis trangen til cyber-space bliver for stor, såeh... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der fulgte et kabel med til jeres 3-telefoner, så i kan gå på internettet dén vej ;) I værste fald, så kan forbindelse også oprettes via Bluetooth imellem pc<->telefon. Ja...det koster lidt mere - men hvis trangen til cyber-space bliver for stor, såeh... :th2:
Ok, det er nok et forsög värd:th2: (selvom Casper kan få sine boldnyheder på mobilen, så han er tilfreds:rolleye:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ØØhhh sorry jo, men vi har været mega forkølet herhjemme, så derfor "glemt" det, men pt bliver det ikke noget med os, skal spare hver en krone pt :flov: skal på dagpenge nu i 5mdr :scared: Men næste år er vi MAX klar.
Undskyld jeg spørger, men hvorfor SKAL man på dagpenge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites