Guest Mogens Anmeld indhold Skrevet August 31, 2007 Lørdag d 15. september kl. 17 køres der på denne bane: www.lockarpsgokart.se Ni är inbokade kl 17-18 för ett Daytona GP för ca 10 pers. (minimum 8 deltagare). Priset blir 500:- / deltagare Ni bör vara hos oss ca 30 min innan för omklädnad och teorigenomgång Tilmeld dig her i tråden senest torsdag Jeg er iøvrigt med. VRÆL - vi havde glemt at skrive et teaterbesøg i vores kalender - jeg må hermed melde fra til go-kart'en. Shit :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jamen jeg er hermed tilmeldt, kom så Claus skal du have baghjul;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jeg er også med.... Husk så i skla ha' 50kg ballast på karten....ellers er det snyd.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Super initiativ!! Gad sindsyngt gerne, men har just sagt ja til en børnefødselsdag :-(((((( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Så må du sku da spille syg......Eller noget........Super initiativ!! Gad sindsyngt gerne, men har just sagt ja til en børnefødselsdag :-(((((( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Fam. Larsen pt 1 stk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jamen jeg er hermed tilmeldt' date=' kom så Claus skal du have baghjul;)[/quote'] Tjekker lige kalenderen , ellers er jeg frisk nok ..... du får endda lov at starte foran mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Damnit ! Der kan jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Lørdag d 15. september kl. 17 køres der på denne bane: www.lockarpsgokart.se Ni är inbokade kl 17-18 för ett Daytona GP för ca 10 pers. (minimum 8 deltagare). Priset blir 500:- / deltagare Ni bör vara hos oss ca 30 min innan för omklädnad och teorigenomgång Tilmeld dig her i tråden senest torsdag Jeg er iøvrigt med. VRÆL - vi havde glemt at skrive et teaterbesøg i vores kalender - jeg må hermed melde fra til go-kart'en. Shit :-( kan det ikke ligges tidligere på dagen, så er der mulighed for dem der skal noget om aftenen at komme med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Prøv og hør her....det var altså den eneste tid der var Jeg ville også hellere kl 15 eller noget......men hvis der ikke er opbakning for tiden, må vi snarest aflyse det igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jeg er også med.... Husk så i skla ha' 50kg ballast på karten....ellers er det snyd.... At du er fed bør da ikke give os andre en ulempe (måske derfor han kører 500 ++ hk Audi)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Audi RS6 (måske derfor han kører 500 ++ hk Audi)? Kører? - han "ejer" en 500 hk's, ville jeg nu sige. Den står jo blot i garagen :) Men lækker vogn, Brian :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 2, 2007 Hvad sker der... ...må vi snarest aflyse det igen Er vi tæt på det? - det vælter ikke ligefrem ind med tilmeldinger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Ja hvis der ikke kommer flere tilmeldinger imorgen, så aflyser jeg bookingen.....andet kan man ikke være bekendt :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Ja hvis der ikke kommer flere tilmeldinger imorgen' date=' så aflyser jeg bookingen.....andet kan man ikke være bekendt :thumbdown[/quote'] Jeg er hermed tilmeldt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 jeg kan kun tælle 4 tilmeldte.....passer det ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Underligt nok ikke..............I betragtning af alle de indlæg i det andet emne........... Nok også derfor Øresundsborger ikke rykker for vildt længere...............Folk snakker, men der sker ikke en skid........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Underligt nok ikke..............I betragtning af alle de indlæg i det andet emne........... Kan jo også bare være datoen ikke passer folk fx? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Kan jo også bare være datoen ikke passer folk fx? Nemlig ja, skal selv spille fodboldkamp... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Skal i teateret... der røg 4 pladser (far, mig, kæreste, bror) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 jeg kan kun tælle 4 tilmeldte.....passer det ???? Hvis vi flytter datoen, vil jeg gerne med. Hvis vi kun er 4, kan vi måske bare tage tilfældig dag med minutkørsel, istedet for et "helt" arrangement ? Eller skaber dette problemer med hensyn til pasning ? Kan Bjarne ikke tage de to små under armen en stund mens jeg fræser fra dig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Hermed aflyst !!!!:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Fedest..........................:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Fedest..........................:( Så kunne du jo selv arrangere noget efter en afstemning om en dato. Så er du sikker på det bliver til noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2007 Ærgeligt ærgeligt ellers et godt initiativ og det skal du i have ros for:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites