Peteomagic 10 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2007 Jeg går og sysler med en ide om at åbne en butik i Limhamn. Er der nogle der kunne hjælpe mig med at finde oplysninger om hvordan, hvad og hvilket:rolleye: . Hvem jeg evt skal kontakte for at finde et ledigt lokale og om alle (det vil sige alm.mig) kan åbne en biks:laugh: . Mvh Kathrine Jeg er taknemmlig for hver en hjælp jeg kan få også folks egen erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Jeg går og sysler med en ide om at åbne en butik i Limhamn. Er der nogle der kunne hjælpe mig med at finde oplysninger om hvordan, hvad og hvilket:rolleye: . Hvem jeg evt skal kontakte for at finde et ledigt lokale og om alle (det vil sige alm.mig) kan åbne en biks:laugh: . Mvh Kathrine Jeg er taknemmlig for hver en hjælp jeg kan få også folks egen erfaringer. http://www.objektvision.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jeg går og sysler med en ide om at åbne en butik i Limhamn. Er der nogle der kunne hjælpe mig med at finde oplysninger om hvordan, hvad og hvilket:rolleye: . Hvem jeg evt skal kontakte for at finde et ledigt lokale og om alle (det vil sige alm.mig) kan åbne en biks:laugh: . Mvh Kathrine Jeg er taknemmlig for hver en hjælp jeg kan få også folks egen erfaringer. Det kommer an på hvilken type butik du vil åbne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Det kommer an på hvilken type butik du vil åbne? Det skulle helst være en tøj butik:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Det skulle helst være en tøj butik:laugh: Ok - Jeg spørger fordi alle kender alle i Limhamn og der er nogle butikker som man bare ikke ønsker på gaden/byen, så udlejerne er ret strikse. Men ok der mangler en del voksen tøjbutikker i Limhamn. Der er kun den på hjørnet, som er ret fed. Så det er der klart et godt potentiale for. Tilgengæld kender jeg nogen som havde børnetøj/interiør butik i Limhamn og det gik slet ikke.....Desuden er der en del i forvejen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites