Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Hehe Jeps.. og meget beruset.. det er noget underligt sprut de har her i sverige.. det kan mærkes :)Jeps...herovre er standard oftest 3 cl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Jeps...herovre er standard oftest 3 cl hmm.. jeg synes altid jeg bliver spurgt om jeg vil have 4 cl eller 6 cl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 hmm.. jeg synes altid jeg bliver spurgt om jeg vil have 4 cl eller 6 cl Kan da også være det er 4...hmm...tror faen jeg aldrig kan huske det *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Kan da også være det er 4...hmm...tror faen jeg aldrig kan huske det *gg* Der hvor vi var.. var det 3 cl.. men.. vi drak dobbelt.. indtil vi fandt ud af at det ikke var alm. db :D Måske det forklare min bagstivhed :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 jep 6 er standard .... ærgeligt man ikke lige nåede med igår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites