Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2007 Hejsa Jeg har fået USB modem pga, jeg kan bruge det både her og der. I DK hedder nettet "3 DK", men hvad er navnet i Sverige? På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Hejsa Jeg har fået USB modem pga, jeg kan bruge det både her og der. I DK hedder nettet "3 DK", men hvad er navnet i Sverige? På forhånd tak Nenad Prøv evt. at sendt Thomas en PB - jeg ved at han ved det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Hejsa Jeg har fået USB modem pga, jeg kan bruge det både her og der. I DK hedder nettet "3 DK", men hvad er navnet i Sverige? På forhånd tak Nenad Det er noget med 04, men for din egen skyld så få det låst så den ikke hopper over på andre netværk i sverige. For så koster det ca. 100dkr. pr. mb! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Det er noget med 04' date=' men for din egen skyld så få det låst så den ikke hopper over på andre netværk i sverige. For så koster det ca. 100dkr. pr. mb![/quote'] 3 i Sverige hedder 240 02 og 240 04 (ifølge 3's hjemmeside). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 3 i Sverige hedder 240 02 og 240 04 (ifølge 3's hjemmeside)...ellers er det bare at flå i dem på deres support-chat. 21:09:42, Johan säger: Hej och välkommen till 3. Hur kan jag hjälpa dig? 21:10:45, Du säger: hej...hvis jeg skal låse mit usb-modem til 3´s net, hvad skal jeg så kigge efter? (så jeg ikke roamer på fremmed net) 21:11:37, Johan säger: Tala med vår Kundtjänst om det, deras chatt finns under fliken Kundservice *looool* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret September 2, 2007 Navnet er www.tre.se og det koster kun 199 om måneden for 3,7 Mb fri trafik. Du kan låse det til "3" så det stadig kun koster 199,- Skr om måneden i Skr selv om du bruger det i Dk da de har en samarbejdssamtale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Navnet er www.tre.se og det koster kun 199 om måneden for 3,7 Mb fri trafik. Du kan låse det til "3" så det stadig kun koster 199,- Skr om måneden i Skr selv om du bruger det i Dk da de har en samarbejdssamtale. Det er jo ikke rigtigt det han spørger efter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Nettet skal hedde "3 SE" eller "3 Sweden" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Nettet skal hedde "3 SE" eller "3 Sweden" Det vil jeg så lige have lov at citere Thomas "Det er jo ikke rigtigt det han spørger efter!" - hvis du kigger, så er det på 3data kort (usb moden) han spørger om det, og her er navnet ikke det samme som på tlf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites