Jump to content
Nenad

"3 DK" -> hvad hedder dette i Sverige

Recommended Posts

Hejsa Jeg har fået USB modem pga, jeg kan bruge det både her og der. I DK hedder nettet "3 DK", men hvad er navnet i Sverige? På forhånd tak Nenad
Det er noget med 04, men for din egen skyld så få det låst så den ikke hopper over på andre netværk i sverige. For så koster det ca. 100dkr. pr. mb!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er noget med 04' date=' men for din egen skyld så få det låst så den ikke hopper over på andre netværk i sverige. For så koster det ca. 100dkr. pr. mb![/quote'] 3 i Sverige hedder 240 02 og 240 04 (ifølge 3's hjemmeside).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 i Sverige hedder 240 02 og 240 04 (ifølge 3's hjemmeside).
..ellers er det bare at flå i dem på deres support-chat. 21:09:42, Johan säger: Hej och välkommen till 3. Hur kan jag hjälpa dig? 21:10:45, Du säger: hej...hvis jeg skal låse mit usb-modem til 3´s net, hvad skal jeg så kigge efter? (så jeg ikke roamer på fremmed net) 21:11:37, Johan säger: Tala med vår Kundtjänst om det, deras chatt finns under fliken Kundservice *looool* :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Navnet er www.tre.se og det koster kun 199 om måneden for 3,7 Mb fri trafik. Du kan låse det til "3" så det stadig kun koster 199,- Skr om måneden i Skr selv om du bruger det i Dk da de har en samarbejdssamtale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nettet skal hedde "3 SE" eller "3 Sweden"
Det vil jeg så lige have lov at citere Thomas "Det er jo ikke rigtigt det han spørger efter!" - hvis du kigger, så er det på 3data kort (usb moden) han spørger om det, og her er navnet ikke det samme som på tlf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites