cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet August 30, 2007 Hejsa. Har et par spørgsmål: 1: nogle der ved hvad taksterne? 2: hvor skal man søge hvis man er dansker og bor i sverige. 3: er børnepenge det samme som børnecheck og hvor tit udbetales der ? 4: er det her den rigtige gruppe :) -Claus- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2011 Hej allesammen Jeg kan ikke finde det her på nettet så jeg spørger. Min kone har fået job i Sverige og jeg arbejder fortsat i Danmark. Skal vi have børnefamilie ydelse i DK eller S? (jeg har hørt det er S) Hvad er beløbet man får i S - hvor finder jeg det henne? Skal man søge et sted? (Måske i försäkringskassen - og kræver det nogen særlig indmeldelse nu hvor hun skal i det svenske system?) Hvis beløbet i S er mindre - får man så suppleret i DK (pga mig)? Vi har 3 børn (7,5,5 år) Tak på forhånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2011 Alle de spørgsmål er besvaret i andre tråde herinde. Oven i købet med dig selv om deltager i nogen af dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites