larscph 18 Anmeld indhold Skrevet August 30, 2007 Hehe.. Den her... Er for sjov... Og den originale er så i øvrigt ikke bedre synkroniseret: http://www.youtube.com/watch?v=mVDOpbJF8IU Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 INTET MINDRE END SMUKT..... meste af alt præcis 3:50 inde i sangen, gud en abe, HAHAHA Hvis der forresten er nogen der har de gode gamle Prodigy cd'er så køber jeg gerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Lysende! Jeg har de CD-er, men de er desværre ikke for salg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Guddommeligt !!! :th2: :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Den er åbenbart godt brugt den musikvideo der, jeg troede ellers kun den var lavet til CANNIBAL CORPSE's sang "Hammer smashed face" Synes Prodigy er lidt gay fesen, mens Cannibal Corpse styrer! Hvis der er nogen der synes de har hørt nummeret før med Cannibal Corpse, så er det nok fordi Jim Carrey personligt selv ville have Cannibal Corpse med i filmen "Ace Ventura", der hvor han løber forvirret rundt til en koncert, og Cannibal Corpse spiller dette nummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Jeg syntes nu alligevel at det er tankevækkende at der faktisk er op til flere Prodigy numre der kan fittes til den klassiske musikvideo: <- Voodoo People <- Charly :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Tommy er kult, griner stadig af hans reklame for de gule sider Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 For faen det er go humor !! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Det er simpelt hen noget af det sjoveste jeg har set længe! Jeg er også helt overrasket over hvor mange versioner der er lavet. Tror hans video er blevet helt kult på Youtube. Der er også en version med über bandet Disturbed: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Tommy Seebach... Hehe.. Den her... Er for sjov... Jeg er stået helt af - dybt go'nat, IMO :) Denne her lå i lang tid nr. 1 i diverse jukeboxe overalt i landet - vi solgte i "millioner" af singlepladen: www.youtube.com/watch?v=adJ2n6jX0OE Nuvel - det her er vildt: www.youtube.com/watch?v=giYUAEtGFqM Suverænt - www.youtube.com/watch?v=MnlaSXqvliM I en anden udgave: www.youtube.com/watch?v=N2NDpPSgfwo&mode=related&search= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 Denne her lå i lang tid nr. 1 i diverse jukeboxe overalt i landet - vi solgte i "millioner" af singlepladen: VI ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 1, 2007 VI ??? Firmaet, for fan :) Pladeselskaberne producerede grammofonplader, som solgtes gennem et forhandlernet. Firmaet var en del af det net, men solgte kun kommercielt til landets jukeboxe, der var placeret rundt omkring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2007 Ah.. Det her er da også smukt: http://www.youtube.com/watch?v=lCgrG35-3js Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites