Jump to content
larscph

Tommy Seebach vs Prodigy

Recommended Posts

Den er åbenbart godt brugt den musikvideo der, jeg troede ellers kun den var lavet til CANNIBAL CORPSE's sang "Hammer smashed face" a1264.gif Synes Prodigy er lidt gay fesen, mens Cannibal Corpse styrer! j12.gif Hvis der er nogen der synes de har hørt nummeret før med Cannibal Corpse, så er det nok fordi Jim Carrey personligt selv ville have Cannibal Corpse med i filmen "Ace Ventura", der hvor han løber forvirret rundt til en koncert, og Cannibal Corpse spiller dette nummer l31.gif

u196.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er simpelt hen noget af det sjoveste jeg har set længe! Jeg er også helt overrasket over hvor mange versioner der er lavet. Tror hans video er blevet helt kult på Youtube. Der er også en version med über bandet Disturbed:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Tommy Seebach...

Hehe.. Den her... Er for sjov...
Jeg er stået helt af - dybt go'nat, IMO :) Denne her lå i lang tid nr. 1 i diverse jukeboxe overalt i landet - vi solgte i "millioner" af singlepladen: www.youtube.com/watch?v=adJ2n6jX0OE Nuvel - det her er vildt: www.youtube.com/watch?v=giYUAEtGFqM Suverænt - www.youtube.com/watch?v=MnlaSXqvliM I en anden udgave: www.youtube.com/watch?v=N2NDpPSgfwo&mode=related&search=

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
VI ??? :confused:
Firmaet, for fan :) Pladeselskaberne producerede grammofonplader, som solgtes gennem et forhandlernet. Firmaet var en del af det net, men solgte kun kommercielt til landets jukeboxe, der var placeret rundt omkring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites