denrt 10 Anmeld indhold Skrevet August 29, 2007 Vi kører en tur fra i aften. Ved ikke lige pt. hvor vi køre hen, vi kunne jo køre til Sjöbo. Tid kl. 18:30 Vi mødes: Mac D. ved Rosengården / inder ringvej. Thomsons väg 1 21373 MALMÖ http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=17267349_130&search_word=mcdonalds+ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Bare nysgerrig men var det "jer" der krydsede E22'eren rundt omkring kl 19.35 i stor flok? :-) Flot aften at køre i, også selvom man bare var på vej hjem fra arbejde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Bare nysgerrig men var det "jer" der krydsede E22'eren rundt omkring kl 19.35 i stor flok? :-) Flot aften at køre i' date=' også selvom man bare var på vej hjem fra arbejde...[/quote'] Sandsynligvis ikke... Flokken herfra bliver aldrig stor... men, hver onsdag er det "møde" i Sjöbo og derfor er der mange klubber der kører tur om onsdagen. Det er sandsynligvis en af de klubber/grupper du har set Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Nope det var ikke os. Vi var kun 2 i dag men det var en dejlig sporty tur på de små veje. Hvad sker der sparer I jeres mc'er til næste år eller har I mistet pappet i en foto fælde, siden at I ikke skal med ud at køre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Nope det var ikke os. Vi var kun 2 i dag men det var en dejlig sporty tur på de små veje. Hvad sker der sparer I jeres mc'er til næste år eller har I mistet pappet i en foto fælde, siden at I ikke skal med ud at køre? Jeg pendler hver dag... nu har min mc rundet 15.000km.. hvad med din ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Tja har næsten kørt 6000 km og det er kun De sjove km ikke noget med pendling. Syntes at det er ganske pænt når man tænker på at det kun er de sjove km. Fik mc'en i marts i år. Den skal meget snart til 6000 km service. Har lige skiftet mit bagdæk det gik kun 4500 km. ØV men det bare sjovt:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Hvad sker der sparer I jeres mc'er til næste år eller har I mistet pappet i en foto fælde' date=' siden at I ikke skal med ud at køre?[/quote'];) Nope, er bare en af de der planlägningsfreaks, som skal ha besked mindst et par dage inden, ellers går det ikke -et spörgsmål om prioritering? Tja... Det er det vel så... (og nu kommer MC-manden og siger, at onsdagsturene engang var planlagte...) ~S -satser stadig på sommeren kommer til september:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Planlækning er OK men hvordan er det lige at man planlægger en mc tur med den L.... sommer som vi har haft og har det regner jo næsten alt tid. Øv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 ;) Nope, er bare en af de der planlägningsfreaks, som skal ha besked mindst et par dage inden, ellers går det ikke -et spörgsmål om prioritering? Tja... Det er det vel så... (og nu kommer MC-manden og siger, at onsdagsturene engang var planlagte...) ~S -satser stadig på sommeren kommer til september:th2: Jeg er også en planlægger og kan sjældent på dagen.. meeen jeg satser helt klart på forrygende vejr de første 2 uger i september for der har jeg nemlig min "sommerferie" :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Ja for Mamma san skal vel også have sin første tur i år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 meeen jeg satser helt klart på forrygende vejr de første 2 uger i september for der har jeg nemlig min "sommerferie" :-):th2: Jeg har også "sommerferie" der, så hvis käresten vil have fred, så er jeg frisk på en tur:laugh: -eller du kan hjälpe med at rive nogle vägge ned Thygesen eller noget;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites