Dandanell 10 Anmeld indhold Skrevet August 29, 2007 Hej ;o) Vi skal fraflytte vores lejlighed i Limhamn den 30. sep. 07. Og i den forbindelse, søger vi en, som vil gøre vores lejlighed klar til overtagelse. Lejligheden er ca. 70 kvm og er lige til at gå til, da alt er fjernet. Løn efter aftale Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Hej ;o) Vi skal fraflytte vores lejlighed i Limhamn den 30. sep. 07. Og i den forbindelse, søger vi en, som vil gøre vores lejlighed klar til overtagelse. Lejligheden er ca. 70 kvm og er lige til at gå til, da alt er fjernet. Løn efter aftale har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Slutrengøring fundet.... Hej ;o) Vi skal fraflytte vores lejlighed i Limhamn den 30. sep. 07. Og i den forbindelse, søger vi en, som vil gøre vores lejlighed klar til overtagelse. Lejligheden er ca. 70 kvm og er lige til at gå til, da alt er fjernet. Løn efter aftale Så skulle det være på plads ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2007 Mangler også en til slutrengøring af lejlighed Jeg står også overfor at skulle fraflytte min lejlighed i Rosengård den 29. november 2007, og søger derfor også en som vil gøre min lejlighed klar til overtagelse. Lejligheden er på ca. 80 kvm (3-vær). Løn selvfølgelig efter aftale. Så er der nogen som vil tjene lidt lommepenge, så skriv en pm til mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
solosoul 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2007 rengøring sevice Hej alle sammen, jeg har haft et rengørings firma i Danmark i 6 år, og nu åbner jeg et rengørings firma i Sverige (Malmö) også. Så hvis i står og mangler nogen til at gøre rent, giver jeg gerne et tilbud. Foreksempel, på efter håndværker rengøring og efter flytnings rengøring osv. Jeg kan kontaktes på følgende numre: 004550741301 (dk nr.) 0046070468574 (sverige nr.) eller sende mig en email på solomondele@hotmail.com med venlig hilsen solomon:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
afshin 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2007 Hej ;o) Vi skal fraflytte vores lejlighed i Limhamn den 30. sep. 07. Og i den forbindelse, søger vi en, som vil gøre vores lejlighed klar til overtagelse. Lejligheden er ca. 70 kvm og er lige til at gå til, da alt er fjernet. Løn efter aftale Hej, Jag hetter Mehrnoush och är 22 år , bor i Malmö. Jag är intresserad att jobba. Om du är intresserad, du får gärna kontakta mig: Mehrnoushi@yahoo.com MVH Mehrnoush Hi, My name is Mehrnoush and i am 22 years old and i live i Malmö, i'm intressted in the job that you are offering, i'd be very pleased if you contact mig : Mehrnoushi@yahoo.com Best regards Mehrnoush Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dandanell 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2007 Vi er altså flyttet Hej, Jag hetter Mehrnoush och är 22 år , bor i Malmö. Jag är intresserad att jobba. Om du är intresserad, du får gärna kontakta mig: Mehrnoushi@yahoo.com MVH Mehrnoush Hi, My name is Mehrnoush and i am 22 years old and i live i Malmö, i'm intressted in the job that you are offering, i'd be very pleased if you contact mig : Mehrnoushi@yahoo.com Best regards Mehrnoush Hej Og tak, men vi er altså flyttet - det gjorde vi den 28. sep. 07. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites