Anna 10 Anmeld indhold Skrevet August 28, 2007 Hej Er der nogen, der har haft held med at modtage DR/TV2 digitalt (over antenne - ej parabol) i Oxie? Jeg har forsøgt, men kan ikke fange noget signal... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Hej Er der nogen, der har haft held med at modtage DR/TV2 digitalt (over antenne - ej parabol) i Oxie? Jeg har forsøgt, men kan ikke fange noget signal...http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10117 ...Ikke at det giver dig noget svar:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 ...nej, det giver ikke rigtig noget svar. Jeg har set at nolge er på debatten kan modtage DR/TV2 i Svedala og andre steder rundt om Malmø. Som sagt er det ikke lykkes mig og det kan jo bero på mange ting (dårlige modtageforhold i Oxie, dårlig antenne etc.). Ville derfor gerne høre fra andre med erfaring fra Oxie... /Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Hej Anna Jeg bor i Oxie og plejer at kunne tage TV2 og DR1, men til morgen var de forsvundet. Er dog ikke hjemme nu og ved ikke, om de er dukket op igen. Mvh.:) ...nej, det giver ikke rigtig noget svar. Jeg har set at nolge er på debatten kan modtage DR/TV2 i Svedala og andre steder rundt om Malmø. Som sagt er det ikke lykkes mig og det kan jo bero på mange ting (dårlige modtageforhold i Oxie, dårlig antenne etc.). Ville derfor gerne høre fra andre med erfaring fra Oxie... /Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Skønt - hvis du kan modtage det så er der jo håb :-) Må man spørge nogenlunde hvor i Oxie bor du og om du har indendørs eller udendørs antenne (jeg går ud fra at det er en digital antenne). Vi er selv flyttet i nyt hus på den anden side af bakkerne i Oxievång. Frygter måske at de skygger for signalet fra Gladsaxe senderen... /Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Hej! Det er selvfølgelig, indtil d. 15 oktober analogt med kabeltv og vi bor lige bag ved bakkerne med udsigt til vandtårnet. Ved ikke, hvor meget det hjælper?Skønt - hvis du kan modtage det så er der jo håb :-) Må man spørge nogenlunde hvor i Oxie bor du og om du har indendørs eller udendørs antenne (jeg går ud fra at det er en digital antenne). Vi er selv flyttet i nyt hus på den anden side af bakkerne i Oxievång. Frygter måske at de skygger for signalet fra Gladsaxe senderen... /Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2007 Her i Skegrie modtager vi DR1, TV2 og DR2 knivskarpt på det digitale net over stue antenne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Der skulle vel ikke være nogen i omegnen af Oxie/Vellinge som kunne låne mig deres DVB-T boks for et par timer? Bor i Arrie, og ville super gerne teste om man kan få signal igennem uden at købe en kasse først. Kommer naturligvis og henter/bringer kassen, så det er mindst bøvl for dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Køb en boks i el-giganten og returnér den, når du har testet færdigt, eller behold den hvis det virker godt. Du skal vel også have en antenne ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Du skal vel også have en antenne ? Det kan trækkes på en ganske alm stueantenne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Må lige se - lidt bøvl, men sådan er det jo. Er der nogen sammenhæng mellem at kunne fange de analoge kanaler og de digitale? Tænker her på rækkeviden af signalerne ikke nødvendigvis er ens. Kunne give mig en indikation allerede nu :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2007 Må lige se - lidt bøvl, men sådan er det jo. Er der nogen sammenhæng mellem at kunne fange de analoge kanaler og de digitale? Tænker her på rækkeviden af signalerne ikke nødvendigvis er ens. Kunne give mig en indikation allerede nu :-) Du kan eventuelt kigge her for info omkring dækning hvis du bruger en udendørs tag antenne, eller en stueantenne. http://www.digi-tv.dk/Daekningskort/Danmark_udendørs_august%202006.jpg http://www.digi-tv.dk/Daekningskort/Indendoers-august%202006.jpg Der er også lidt af Sverige med på kortet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites