Jump to content
Gio

Opdateret: Milepæl(e) - nu over 200.000 indlæg! (og 4400+ registrerede brugere)

Recommended Posts

hvornår begynder man at få nogle striber på skulderen, og pynt på brystet..:rolleyes: Jeg forstiller mig følgende: Juff.. Status: Superpendler/Oeresundsregion Advisor :th2:
Jeg mener funktionen findes, også i denne version - men Steen har valgt at slå den fra. Kan ikke huske argumentet, da det er et pænt stykke tid siden. ...og det er da egentlig også noget flaf-gejl!? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener funktionen findes, også i denne version - men Steen har valgt at slå den fra. Kan ikke huske argumentet, da det er et pænt stykke tid siden. ...og det er da egentlig også noget flaf-gejl!? :laugh:
Ja det er nu lidt noget flaf-gejl ;) Men jo, funktionen findes, er selv "valve cap" på et engelsk bilforum basseret på samme software :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja og GIO står som ene mand for ca 5% af de samlede indlæg.....:lol:
Ja, jeg har jo været med en del år. Og kom nu ikke for godt igang. Hvis vi lægger dine forskellige profiler sammen og opgør antallet af indlæg, så er du selv i Top 10 herinde. (hvis ikke Top 5)
Flaf mig hér og flaf mig dér....... Det var noget man sagde da man var 12 år gammel.............:D
Narh - ikke i min branche. "Flaf" refererer bla. til binære (mindre vigtige samt helt ubrugelige) data. Men sådan er vi jo så forskellige - og hvordan du udtrykte dig i 12 års alderen, tja, har jeg egentlig ikke noget at bruge til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener funktionen findes' date=' også i denne version - men Steen har valgt at slå den fra. Kan ikke huske argumentet, da det er et pænt stykke tid siden.:[/quote'] Der er masser af ligegyldige indlæg i mange tråde (dette indlæg inkl :laugh: selvom jeg ikke ser mig selv som "spammer" generelt) så mon ikke det er for at slippe for endnu flere "jeg er enig"/"du er dum"/"Jeg svarer på alt hvad der rører sig for at bringe mit indlægsantal op"-indlæg :lol:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, jeg har jo været med en del år. Og kom nu ikke for godt igang. Hvis vi lægger dine forskellige profiler sammen og opgør antallet af indlæg, så er du selv i Top 10 herinde. (hvis ikke Top 5)Narh - ikke i min branche. "Flaf" refererer bla. til binære (mindre vigtige samt helt ubrugelige) data. Men sådan er vi jo så forskellige - og hvordan du udtrykte dig i 12 års alderen, tja, har jeg egentlig ikke noget at bruge til.
Hvad mener du dog.. bare fordi Brian med sin Buddha-profil har skrevet flere indlæg på 6 måneder end jeg har på 3 år :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var allerede da vi indførte vbulletin. Jeg havde faktisk lavet titler, men brugerne protesterede og kaldte det vist barnligt eller sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var allerede da vi indførte vbulletin. Jeg havde faktisk lavet titler' date=' men brugerne protesterede og kaldte det vist barnligt eller sådan noget.[/quote']*ahh*...det er rigtigt, ja. Jeg har det også helt fint med tingenes tilstand. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fik lige lyst til at opdatere denne tråd igen, da jeg kukkelurede på stats:

Emner
:
13,369
,
147,360
,
Medlemmer
:
2,964

:th2:...i fortsætter bare :laugh:

og ud af de ca 3000 medlemmer er der kun ca 300 der skriver sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og ud af de ca 3000 medlemmer er der kun ca 300 der skriver sikkert.
Ja...und? Så tænk på alle dem der slet ikke lader sig registrere, men får nok information af bare at surfe indlæg igennem. :rolleyes::th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spottede lige at vi har rundet 200.000 indlæg. Vildt! :-) Jeg giver kage til ALLE! (...der kan være på Flyinge Kungsgård indenfor fire minutter ;-)) Tak for indsatsen :D Tapatalk @ iPhone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spottede lige at vi har rundet 200.000 indlæg. Vildt! :-) Jeg giver kage til ALLE! (...der kan være på Flyinge Kungsgård indenfor fire minutter ;-)) Tak for indsatsen :D Tapatalk @ iPhone
Det er vel ikke besværligt at være på Flyinge Kungsgård "indenfor fire minutter". Der er ikke specificeret fra hvornår de 4 minutter skal tælle ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vel ikke besværligt at være på Flyinge Kungsgård "indenfor fire minutter". Der er ikke specificeret fra hvornår de 4 minutter skal tælle ;)
Implicit fra tidspunktet på timestamp for indlægget, din myggeboller! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites