Jump to content
Gio

Opdateret: Milepæl(e) - nu over 200.000 indlæg! (og 4400+ registrerede brugere)

Recommended Posts

Sommerferien bragte ikke kun en masse vand med sig, men også lidt af en mærkedag for Debatten: Emner: 9,869, Indlæg: 100,858, Medlemmer: 1,712 Vi er på vej mod titusinde emner og har rundet éthundredetusinde indlæg. Imponerende. Tak :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sommerferien bragte ikke kun en masse vand med sig, men også lidt af en mærkedag for Debatten: Emner: 9,869, Indlæg: 100,858, Medlemmer: 1,712 Vi er på vej mod titusinde emner og har rundet éthundredetusinde indlæg. Imponerende. Tak :th2:
Sjovt med lidt stats, men har man overvejet at slette gamle (2-flere år gamle) indlæg, mange ting har jo ændret sig her over siden da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sjovt med lidt stats' date=' men har man overvejet at slette gamle (2-flere år gamle) indlæg, mange ting har jo ændret sig her over siden da.[/quote']River du også siderne ud af en bog, efterhånden som du har læst dem? :rolleyes: Nej - der bliver ikke slettet gamle indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
River du også siderne ud af en bog, efterhånden som du har læst dem? :rolleyes: Nej - der bliver ikke slettet gamle indlæg.
Nej, jeg river ikke siderne ud... jeg smider hele bogen ud, eller skiller mig af med den på anden vis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' jeg river ikke siderne ud... jeg smider hele bogen ud, eller skiller mig af med den på anden vis.[/quote']Hvem skulle også sidde og læse 100.000+ indlæg igennem, og bestemme/tjekke op på hvad der var aktuelt og u-aktuelt!? Nej - de gamle indlæg beholder vi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi er på vej mod titusinde emner og har rundet éthundredetusinde indlæg. Imponerende. Tak :th2:
Ja, ikke så mærkeligt, at det ind i mellem kan være lidt svært at hitte rundt:rolleye:
Sjovt med lidt stats' date=' men har man overvejet at slette gamle (2-flere år gamle) indlæg, mange ting har jo ændret sig her over siden da.[/quote'] Javist er mange ting ændret undervejs, men der er sandelig også mange gamle brugbare tråde og hvis man er i tvivl, kan man jo bare bringe en tråd til live igen og forhøre sig om det stadigvæk er som tidligere skrevet eller hvis man selv ligger inde med en viden, er der jo mulighed for at opdatere tråden. Så nej, rør endelig ikke ved de gamle tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvem skulle også sidde og læse 100.000+ indlæg igennem, og bestemme/tjekke op på hvad der var aktuelt og u-aktuelt!? Nej - de gamle indlæg beholder vi.
Der er vel heller ikke nogle som sidder og læser gamle aviser fra 2003 f.eks Men fair nok, hvis alt det gamle .... bliver liggende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Gio - Hvad med at få alle brugerne til at melde sig ind i Øresundborger? Alle der har profil her, har må ha' interesse i en eller anden form for repræsentation over for myndighederne. Har hørt en lille fugl synge om, at vi med +1000 medlemmer af Øresundsborger vil få større opmærksomhed ved henvendelser. Det må på den ene eller anden måde kun være i alles interesse uanset holdninger og meninger, at vi bliver taget mere sieriøst. Det er jo trods alt muligt for alle, ikke kun at deltage i form af et medlemskab, men i form af aktivt arbejde i foreningen :th2: OG det er jo GRATIS. Skulle det komme på tale, at medlemskab kommer til at koste et eller andet beløb, kan man jo bare melde sig ud igen. ;) Kom nu alle jer, der endnu ike har meldt jer ind - brug 2 minutter på det lige nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*knage-brage* Emner: 11,335, Indlæg: 114,911, Medlemmer: 2,013 Så rundede vi såmænd 2000 registrerede brugere. :th2:
Skriver du så også lige en note når Sunddebatten med tiden runder 1.000 aktive brugere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her går det godt... Efter endnu et år (næsten), kan vi nu kreditere debattens aktører for 11,922 emner og 129,042 indlæg. Intet mindre end 2053 emner og 28,184 indlæg rigere - (samt rundet 2,500 registrerede brugere) På vej mod de 12,000 emner og 130,000 indlæg, vil jeg sgu' godt have lov at klappe jer alle sammen på skulderen, og takke på debattens vegne. :thumbup: Selvom det kan gå lidt op i hat & briller til tider, så ser jeg stadig sunddebat.com som et meget stærkt viden-center indenfor vores specifikke region. Og hvor mange mennesker mødes, der opstår også turbulens - og det lever vi med. Bliv ved med at være som i ér - så kan det ikke gå helt skidt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efter endnu et år (næsten), kan vi nu kreditere debattens aktører for 11,922 emner og 129,042 indlæg. På vej mod de 12,000 emner og 130,000 indlæg, vil jeg sgu' godt have lov at klappe jer alle sammen på skulderen, og takke på debattens vegne. :thumbup:
Tillykke med det - super stats og super forum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites