Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2007 Trelleborgsloppet 2007. Årets Trelleborgslopp går av stapeln imorgen midt under Palmfestivalshelgen. Det kommer att vara en hög stämning under och runt i kring loppet.. Så hvorfor inte bruge lördag formiddag på svede lidt ? Efteranmeldning kan göres oppe på .. ved Söderslättshalen( bagsiden) Hvor starten også går :) Der findes både 1,9 km börneminimarathonlöb i Stadsparken ! 3,5 km promenad med fx barnvagn .. 5 km Stavgang for dem som har väre ude feste fredag eller hvorfor ikke 5 km eller 10 km frisk löb ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2007 Trelleborgsloppet 2007. Årets Trelleborgslopp går av stapeln imorgen midt under Palmfestivalshelgen. Det kommer att vara en hög stämning under och runt i kring loppet.. Så hvorfor inte bruge lördag formiddag på svede lidt ? Efteranmeldning kan göres oppe på .. ved Söderslättshalen( bagsiden) Hvor starten også går :) Der findes både 1,9 km börneminimarathonlöb i Stadsparken ! 3,5 km promenad med fx barnvagn .. 5 km Stavgang for dem som har väre ude feste fredag eller hvorfor ikke 5 km eller 10 km frisk löb ? Jeg kan desværre ikke deltage imorgen, da jeg har andre planer. Hvis du eller andre kender til nogle andre spændende løb i nærmeste fremtid så stiller jeg gerne op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2007 Pis - jeg så den også for sent. Var faktisk i Trelleborg i lørdags, så jeg ku da godt ha nappet en 10'er der. Men jeps - smid gerne en linie herinde, hvis der er et godt gadeløb en anden gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites