Zidane 10 Anmeld indhold Skrevet August 22, 2007 Har et "kæmpe stor" problem: Jeg skal have at når jeg skriver Brugernavn og Adgangskode så skal "windows spørge" mig med et lille vindue om den vil huske min adgangskode, så behøver jeg ikke at skrive den hver eneste gang når jeg skal logge på. Man den kommer ikke og spørger mig! Hvordan fremkalder jeg den lille vindue at komme op igen? Hvad gør man så? Er det Tools --> Internet Options --> ? PS: Den lille firkant hjælper ikke! - Husk mit brugernavn (udfyld det første felt automatisk). Se billedet!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 --> Content (faneblad) --> AutoComplete (knap) ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 --> Content (faneblad) --> AutoComplete (knap) ? Takker.........Stor hjalp fra din side :th2: PS: Det må være din søn på billedet? Jeg har tænkt mange gange hvad han kunne hedde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 Takker.........Stor hjalp fra din side :th2: PS: Det må være din søn på billedet? Jeg har tænkt mange gange hvad han kunne hedde... Velbekommen. Nope.. det er rent faktisk mig for maaaaaaange år siden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites