Luggy 10 Anmeld indhold Skrevet August 21, 2007 Til september starter jeg på en længe ønsket uddannelse til coach hos Decision (www.decision.dk). Det glæder jeg mig meget til! :) I den forbindelse er jeg på udkig efter et par prøvecoachees (personer, der ønsker at blive coachet af mig). Til den opgave har jeg brug for dig og dit netværk. Krav til prøvecoacheen: . Må ikke være en person med nær relation til mig · Skal have reel interesse i/lyst til at blive coachet i et snævert og specifikt emne · Skal være indstillet på ’hjemmeopgaver’ mellem sessionerne (umiddelbart ting, der skal tænkes over/arbejdes med til næste session) · Have tid til at besvare et evalueringsskema ved forløbets afslutning i november Selve processen: · Forløbet består af 5 sessions af ca. 1 times varighed · De fem sessions fordeles ud over tre måneder, september til november, efter aftale med mig · Sessionerne vil indeholde afprøvning af modeller og redskaber til coaching-uddannelsen · Mål og rammer for processen vil blive defineret i fællesskab ved første session, som gerne skal være i starten af september Som udgangspunkt vil sessions foregå i København, men andet kan aftales. Jeg har tavshedspligt, så det, der bliver coachet i, foregår i al fortrolighed med mig. :th2: Du er meget velkommen til at kontakte mig både med spørgsmål og/eller, hvis du gerne vil deltage. Du er velkommen til at maile til mig på luismoe@gmail.com Vi ses! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Hvilke emner kunne disse sessions omhandle? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Coaching er dødt..................... Kun for folk der ikke gider arbejde for føden, men bare kan bable en masse lort af...... Har prøvet én gruppesession og det var satme sjovt....... Coach'en udvandrede fra mødet, ganske dugnakket.......LOOOOOOOOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2007 Coaching er dødt..................... Kun for folk der ikke gider arbejde for føden, men bare kan bable en masse lort af...... Har prøvet én gruppesession og det var satme sjovt....... Coach'en udvandrede fra mødet, ganske dugnakket.......LOOOOOOOOL Sagde manden som med 300 km/t kørte over til sit kontor for at rette stave fejlene på den hjemmeside som skulle give ham føde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Aloha Tusind tak for respons og de gode kommentarer! Jeg er i fuld sving med et par prøvecoachees, så tak for interessen fra jer. I er naturligvis velkomne til at vende tilbage, hvis ønsket om coaching stadig gør sig gældende. Til de vittige hunde kan jeg blot sige, at lige netop den slags udsagn er med til at motivere min coaching-interesse og faglige seriøsitet! Så tak for styrkelsen af min motivation ..... I love it! Vedr. min faglighed som coach ligger denne inden for coorporate coaching, med bl.a. konfliktløsning/konfliktmægling som hovedinteresse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Peg lige på de stave fejl................ Sagde manden som med 300 km/t kørte over til sit kontor for at rette stave fejlene på den hjemmeside som skulle give ham føde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Peg lige på de stave fejl................ Især hvis det har været profesionelle webdesignere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Tak for det Lasse...:) Er du stødt på flere????? Især hvis det har været profesionelle webdesignere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Tak for det Lasse...:) Er du stødt på flere????? Det var så lidt! :th2: Nope, ikke flere herfra...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Tak for det Lasse...:) Er du stødt på flere????? "oprettet een side" - fjern lige det ekstra e nu du er i gang :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Tak for det Lasse...:) Er du stødt på flere????? Pas på med hvad du beder om ;-) men hvis dette er en åben session i fejlfinding vil jeg da også gerne deltage; http://www.airolan.dk/index.asp?DocumentID=592&SubID=596 Kan man således arbejde i Word - og det kan de fleste - ja, så er man sin egen egen webmaster.” Så er man da vist virkelig sin egen egen. http://www.airolan.dk/index.asp?DocumentID=592&SubID=597 64% af nytilgangne kunder i f.eks el-installørbranchen har besøgt el-installatørens hjemmeside inden kunden kontaktede elektrikeren første gang. Flere andre brancher melder samme forhold. Min gamle dansklære ville både klage over at ordet nytilgangne vist var selvopfundet, og derefter fortælle mig at f.eks. skrives fuldt ud eller som minimum med 2 punktummer. http://www.airolan.dk/index.asp?DocumentID=600 Airolan har pr. 30/6 indgået samarbejde om salg, levering og hosting af Design Line Danmark's produkter. Der skal på dansk ikke bruges apostrof i Danmarks. http://www.airolan.dk/index.asp?DocumentID=593 Normal timedebitering er kr. 695,00 excl. moms. pr. time. På komplette løsninger er timeprisen inkluderet. For virksomheder med op til 5 ansatte, tilbyder vi at vedligeholde den interne IT for kr 995+moms pr. måned. Dette inkl. 1-2 besøg pr. måned, hvor al IT bliver opdateret og efterset. På dansk skrives det ekskl. Og der er punktum efter kr. (ja ved godt at dette er i petitesseafdelingen). http://www.airolan.dk/index.asp?DocumentID=594 Telefonisk support har åbent mandag til fredag fra kl 14-21. Et lille bitte punktum i kl. vil klæde denne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Min gamle dansklære ville både klage over at ordet nytilgangne vist var selvopfundet, og derefter fortælle mig at f.eks. skrives fuldt ud eller som minimum med 2 punktummer. Dansklærer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Det er for nemt med mig. Jeg er alt for sjusket når jeg skriver, til at det er rigtigt sjovt at fluekneppe det jeg har skrevet, på samme måde som Brian lagde op til her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Peg lige på de stave fejl................ Coaching er dødt..................... Kun for folk der ikke gider arbejde for føden, men bare kan bable en masse lort af...... Har prøvet én gruppesession og det var satme sjovt....... Coach'en udvandrede fra mødet, ganske dugnakket.......LOOOOOOOOL Coaching er dødt..................... = FEJL Det hedder: Coaching er død.....................uden t. Et hus = huset (pænt) En bil = bilen (pæn) En coaching = Coachingen = død, ikke dødt Min Coaching, ikke mit, eeeeee Brian..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luggy 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Stop the crap, jaj cowtjer åså gern i stavfegl ...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Stop the crap' date=' jaj cowtjer åså gern i stavfegl ......[/quote'] For bare lige at bringe tråden tilbage på det oprindelige spor: Har du fået alle du har brug for som prøvekaniner? Ellers ku jeg godt være interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 Spændende forløb du går i møde. Jeg har taget min coach uddannelse hos Asisco, NLP Coach Practiotioner og starter på et master forløb i næste måned. Og jeg glæder mig også bigtime. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2007 Hej Supermule, Syntes at din kommetar til personen som søgte coacing var noget tarvelig. Var lige forbi dit website, og du kunne godt bruge noget coaching i grammatik og stavning. Jeg er sikker på, at min kone som er dansklærer gerne vil hive dig op til tavlen Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites