Khil 10 Anmeld indhold Skrevet August 17, 2007 Hej, I forbindelse med noget forsikringsarbejde har jeg brug for hjælp til svensk. Er der en (eller flere) venlig(e) sjæl(e) der har lyst til at hjælpe? Hvad betyder: 1) begagnet 2) förvarades (var förvarades egendommen i bilen?) 3) åverken Jeg vil sætte meget pris på et svar.:th2: På forhånd tak, Khil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 1) begagnet 2) förvarades (var förvarades egendommen i bilen?) 3) åverken 1) Brugt (begagnat, "ikke nyt") 2) "hvor blev x opbevaret (i bilen)" 3) Skade(n), tyveri(et) (...og flyttet til "Sprog" ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Khil 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 Hey Gio, Tusind tak for din hjælp! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 Det var så lidt. Der er skrevet om en masse online-ordbøger herinde. I "åverkan"-tilfældet kiggede jeg lige på http://lexin.emu.dk/index.cgi?fra=svensk&til=dansk . Ikke nødvendigvis den bedste - men jeg var ikke 100% sikker :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites