Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 17, 2007 Fredag aften - en drink i glasset og musik på spilledåsen. ...og så var det jeg blev nysgerrig efter folks net-favoritter, når vi snakker netradioer. Hvis vi prøver at se bort fra folk musiksmag, og disses meninger om andres ditto - så kunne det være interessant at høre om netop dine foretrukne streams Mit fredags-humør nurses eksempelvis lige nu fint af http://sc0.radioseven.se:8500 (Yes...den er svensk :th2:) ...ellers finder jeg gerne interessante ting på http://www.thestreamcenter.com/, som lister en lang række amerikanske radiostationers net-streams. Hvad lytter du til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 www.pulsradio.com www.di.fm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 Hvad lytter du til? Ikke noget lige nu, men normalt DR P1. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 www.pulsradio.com www.di.fmDe er allerede en del af "samlingen" ;) ..og lige nu spiller RadioSeven godtnok Nakatomi - Children Of The Night...man kan jo ikke få i både pose og sæk *bøvs...blergh* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 www.rix.fm er også ok...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 antenne.de -> så slipper man for dansk musik - men får tysk med i købet:laugh: Ellers holder jeg med jer her mht. Puls radio, Radio Seven. Derudover er der også: Digitally Imported Eurodance (di.fm) MM Radio (mmradio.se) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 TV2 radio på jobbet, det må være mig der er lytteren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 TV2 radio på jobbet' date=' det må være mig der er lytteren :)[/quote']He he...dem er der nu en del af - også på netradioen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 P3... specielt lige nu... MEW spiller live.... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2007 P3... specielt lige nu... MEW spiller live.... :th2:Kvalitet! *thumbs-up* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2007 http://www.mmradio.org/ Holder også 100% og så er den Dansk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 TV2 radio virker kun når jeg er på arbejde Altså netradioen...kan det passe at det kun virker i DK eller er det en fejl 40?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Altså netradioen...kan det passe at det kun virker i DK eller er det en fejl 40??Lige p.t. er den nede, da vi er i gang med at flytte fra Støberigade til Teglholm Allé. Faktisk sidder jeg i disse minutter og venter på en cisco-dude, som skal omkonfigurere noget teknisk snask. Netradioen bør være oppe igen i løbet af nogle timer, efter ar have været nede siden fredag kl 17:22. Men dit spørgsmål...nej, den bør virke hvadenten du er i DK, S eller Gambia....osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Jeg tænkte nok at du havde noget insider viden der, tak :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Jeg tænkte nok at du havde noget insider viden der' date=' tak :th2:[/quote']Selvfølgelig - eftersom den bl.a. er mit ansvar :D By the way, så er den oppe igen, og spiller lystigt derudaf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 din gata Jeg hører for det meste Din Gata..det er svensk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 Jeg savner i den grad en radio der spiller noget ordentligt ROCK/tråd..... Noget gammelt AC/DC, OzzY, MotorHead, Metallica, Black Sabbath... Eller fra den nye "skole".... Pantera, Raised Fist & System Of A Down..... Ja, jeg kunne blive ved....:th2: Jeg er så pisse træt af dansk radio, hører normalt P3 på arbejdet. Men der kan man kun lige oppe sig og spille "Nothing else matters" med Metallica eller " Mamma, I´m comming home" med Ozz..... Fuck noget lort!! Magter ærlig talt heller ikke TV2 Radio, synes egentlig at den havde potentialet til at blive god, men den ligner ALT for meget 100 FM eller VOICE.....:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Claus54 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 Jeg skifter som regel imellem radio100fm og tv2radio. MEN jeg er ved at blive overbevidst om at de svenske kanaler slet ikke er så ringe endda.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2007 St1berg - prøv med http://luckysevenradio.com/listen/metal_hi.asx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites