Jump to content
Gio

Netradio...igen

Recommended Posts

Fredag aften - en drink i glasset og musik på spilledåsen. ...og så var det jeg blev nysgerrig efter folks net-favoritter, når vi snakker netradioer. Hvis vi prøver at se bort fra folk musiksmag, og disses meninger om andres ditto - så kunne det være interessant at høre om netop dine foretrukne streams :thumbup: Mit fredags-humør nurses eksempelvis lige nu fint af http://sc0.radioseven.se:8500 r088.gif (Yes...den er svensk :th2:) ...ellers finder jeg gerne interessante ting på http://www.thestreamcenter.com/, som lister en lang række amerikanske radiostationers net-streams. Hvad lytter du til? a1198.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

antenne.de -> så slipper man for dansk musik - men får tysk med i købet:laugh: Ellers holder jeg med jer her mht. Puls radio, Radio Seven. Derudover er der også: Digitally Imported Eurodance (di.fm) MM Radio (mmradio.se)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså netradioen...kan det passe at det kun virker i DK eller er det en fejl 40??
Lige p.t. er den nede, da vi er i gang med at flytte fra Støberigade til Teglholm Allé. Faktisk sidder jeg i disse minutter og venter på en cisco-dude, som skal omkonfigurere noget teknisk snask. Netradioen bør være oppe igen i løbet af nogle timer, efter ar have været nede siden fredag kl 17:22. Men dit spørgsmål...nej, den bør virke hvadenten du er i DK, S eller Gambia....osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner i den grad en radio der spiller noget ordentligt ROCK/tråd..... Noget gammelt AC/DC, OzzY, MotorHead, Metallica, Black Sabbath... Eller fra den nye "skole".... Pantera, Raised Fist & System Of A Down..... Ja, jeg kunne blive ved....:th2: Jeg er så pisse træt af dansk radio, hører normalt P3 på arbejdet. Men der kan man kun lige oppe sig og spille "Nothing else matters" med Metallica eller " Mamma, I´m comming home" med Ozz..... Fuck noget lort!!:rolleye: Magter ærlig talt heller ikke TV2 Radio, synes egentlig at den havde potentialet til at blive god, men den ligner ALT for meget 100 FM eller VOICE.....:thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites