Jump to content
Nils

Nye meddelelser

Recommended Posts

Der er sket et eller andet med "nye meddelelser"' date=' så de meget hurtigere forsvinder ud i mørket. Jeg ville ønske, det var ligesom før, eller at man selv kunne tilpasse. :o[/quote']Prøv lige at forklare nærmere :rolleyes: Jeg har ikke bemærket nogle ændringer på det seneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg nu klikker på "nye meddelelser", så kommer der en seks-syv stykker, hvoraf den ældste er tre timer gammel. Tidligere fik man hele dagens høst ellerhvaddetvar frem, også selv om man havde været inde og vende tidligere. Jeg mister orienteringen, når de forsvinder så hurtigt. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Når jeg nu klikker på "nye meddelelser"' date=' så kommer der en seks-syv stykker, hvoraf den ældste er tre timer gammel. Tidligere fik man hele dagens høst ellerhvaddetvar frem, også selv om man havde været inde og vende tidligere. Jeg mister orienteringen, når de forsvinder så hurtigt. :o[/quote'] Under 'hurtige links' kan du jo klikke på 'dagens meddelelser' og synes egentlig ofte at de går længere tilbage end til blot 'dagens' :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Under 'hurtige links' kan du jo klikke på 'dagens meddelelser' og synes egentlig ofte at de går længere tilbage end til blot 'dagens' :th2:
Det er vist også meddelelser fra de sidste 24 timer, mener jeg at huske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt, jeg kan konstatere, forsvinder en meddelelse nu fra "nye meddelelser", når man har kigget på den. Og det er da tit jeg kigger på noget og tænker, at det kunne jeg da godt svare på senere, eller hvis der ikke var andre eller whatever, men nu forsvinder de bare fra nye meddelelser, og jeg synes ikke, det er nogen velsignelse for debatten, at man gør den i forvejen korte korttidshukommelse endnu kortere. Ad kryptiske omveje kan jeg få det seneste døgn at se, men jeg synes bare, der skulle følge lidt mere med, når man klikker på nye, også dem, man har kigget på, men som stadigvæk er lige nye. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vidt' date=' jeg kan konstatere, forsvinder en meddelelse nu fra "nye meddelelser", når man har kigget på den. Og det er da tit jeg kigger på noget og tænker, at det kunne jeg da godt svare på senere, eller hvis der ikke var andre eller whatever, men nu forsvinder de bare fra nye meddelelser, og jeg synes ikke, det er nogen velsignelse for debatten, at man gør den i forvejen korte korttidshukommelse endnu kortere. Ad kryptiske omveje kan jeg få det seneste døgn at se, men jeg synes bare, der skulle følge lidt mere med, når man klikker på nye, også dem, man har kigget på, men som stadigvæk er lige nye. :)[/quote']Hmm..som du beskriver det, sådan har debatten fungeret længe. Er du tilfældigvis begyndt at logge "rigtigt" ud, hver gang du forlader debatten nu - til forskel fra at "tvangs-lukke" din browser? Har du evt. ændret i dine sikkerhedsindstillinger i din browser, så dine cookies behandles anderledes end før dine opdagelser? (Der sættes en cookie med login-oplysninger (dato, tid osv...) hver gang du logger ind og ud af debatten.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm..som du beskriver det, sådan har debatten fungeret længe. Er du tilfældigvis begyndt at logge "rigtigt" ud, hver gang du forlader debatten nu - til forskel fra at "tvangs-lukke" din browser? Har du evt. ændret i dine sikkerhedsindstillinger i din browser, så dine cookies behandles anderledes end før dine opdagelser? (Der sættes en cookie med login-oplysninger (dato, tid osv...) hver gang du logger ind og ud af debatten.)
Det passer vist ikke, hvad jeg skrev, at meddelelserne forsvinder fra NYE bare fordi, man har læst dem, så der må være noget andet, der er påp arbejde også - eller måske er det fordi visningen kun bliver opdateret med store mellemrum. I øvrigt logger jeg aldrig på eller af, og sitet følger jo med i min færden og markerer, hvad jeg foretager mig. Det er da muligt, jeg ville kunne ændre en indstilling et sted og få det som det var før, hvor NYE omfattede det seneste døgns tid, læste og ulæste, eller hvordan det nu var. Altså ved at lægge en blokering ind. Og det er muligt du har ret i, at jeg nu blot oplever Øresundsdebatten som alle andre altid har oplevet den, og dermed forstår jeg måske også bedre, hvorfor den indimellem kan virke noget konfus, men det styrker så blot mit budskab, at NYE ikke burde blive GAMLE så hurtigt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites