Jump to content
thygesen

Nyhedsbrev - Juli, Ekstraordinær generalforsamling

Recommended Posts

Er det tid for årets kontigentindbetaling eller? Jeg burde väre medlem, men har aldrig modtaget info eller nyhedsbreve eller noget -ikke at jeg selv har väret den mest aktive:flov: Men vil jo gerne stötte et godt formål... (ville heller ikke komme til möder i DK, men alligevel)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har heller ikke fået en bekræftelse på min tilmelding - effektueret for en lille uge siden.
Så er man jo blevet pendler igen, og jeg har derfor meldt mig ind. Jeg fik en bekræftelse på det med det samme, så nu er det vist løst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke medlem af flere grunde. Jeg er ikke medlem af flere grunde. Jeg var ellers en af dem der virkelig gerne ville have en forening. Nogen grunde er: Der er for meget fokus på stemmerettigheder, for lidt på broen. At start mödet blev holdt i DK. At der er for meget Öresundsborger. Jeg er ikke Öresundsborger, jeg er Dansker der bor i Sverige ! Jeg kan sikkert og finde flere grunde, men gider ikke. Jeg har stödt på visit kortene her i byen. Findes de bare på Dansk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... Jeg har stödt på visit kortene her i byen. Findes de bare på Dansk ?
Hvis du vender kortet om, står Foreningens formål/syfte på både dansk og svensk;)
Stadig ikke set skyggen af "Velkommen til Öresundsghettoen...her er dit medlemsnummer" ;)
Gio, du må nok også klappe hesten en x-tra gang, for nu er næstformand Thyge altså taget på et par ugers yderst velfortjent ferie:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio' date=' du må nok også klappe hesten en x-tra gang, for nu er næstformand Thyge altså taget på et par ugers yderst velfortjent ferie:th2:[/quote']Ferie? Så har man da laptoppen med, og følger med i hvad der foregår alligevel...o sånt. ;) Eller - det er måske kun mig der ikke helt kan holde ferie når jeg skal (læs: burde) holde ferie :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites