splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Fik en min genbo til at flytte sin bilforsikring til vesta og pludseligt sparede han 7000 sek i forsikring, nu betaler han 6000 for en BMW 530d årg 05. Det skal siges at han flyttede alle forsikringer dertil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Hos Vesta??? Vil lige genopfriste denne tråd, da vi nu også rykker vores ting over til dem. På vores ene Cooper S, fik vi vores præmie ned med 3300 om året, på huset fik vi bedre dækning, og sparede tilmed 100 kr. Så her fra er der :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2008 Det med at komme i kontakt med dem.... På huset og vores svensksolgte Peugeot 207CC har jeg tegnet det direkte på nettet via Nordea Sveriges login til netbanken. På BMW'en der er importeret ringede jeg til dem og fik den pris på telefonen uden videre ventetid - de gemte tilbudet på mit personnummer så jeg kunne logge på deres website og læse den igennem og så acceptere den der efterfølgende. Super fin service syntes jeg, og bestemt gode priser. Har samlet det hele hos dem (2 biler + villa/hem) og er samtidig fordelskunde hos Nordea. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2008 Kan kun stemme i koret over lov prisere af Vesta. Har haft stor vandskade i huset de dækkede uden at kny! Rigtig gode priser og super service. Hvad mere kan man forlange? Det med at komme i kontakt med dem.... På huset og vores svensksolgte Peugeot 207CC har jeg tegnet det direkte på nettet via Nordea Sveriges login til netbanken. På BMW'en der er importeret ringede jeg til dem og fik den pris på telefonen uden videre ventetid - de gemte tilbudet på mit personnummer så jeg kunne logge på deres website og læse den igennem og så acceptere den der efterfølgende. Super fin service syntes jeg, og bestemt gode priser. Har samlet det hele hos dem (2 biler + villa/hem) og er samtidig fordelskunde hos Nordea. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2008 Jeg kontaktede også Vesta i forbindelse med at vi flyttede, men de var for dyre i forhold til hvad Folksam kunne tilbyde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2008 Hos Vesta??? Nej, hos Codan!! Tog det dig et år at læse den tråd?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2008 Så prøver jeg Codan....:D Nej, hos Codan!! Tog det dig et år at læse den tråd?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites