Velo 10 Anmeld indhold Skrevet August 14, 2007 Kender nogen til om det er muligt, at se CL kamp iaften via nettet? Har tjekket uefa.com men der er intet at hente:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Kender nogen til om det er muligt, at se CL kamp iaften via nettet? Har tjekket uefa.com men der er intet at hente:th2: Når CL går igang(ikke kval kampe) så streamer viasat sport, der kan man købe adgang til alle kampe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Velo 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 Når CL går igang(ikke kval kampe) så streamer viasat sport' date=' der kan man købe adgang til alle kampe.[/quote'] Ja jeg tænkte nok at de ikke viste kval. kampe - ville rigtig gerne ha set kampen igår :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 Kampen visades på Viasat 1 igår. Se kamper på www.tvmatchen.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 Det var satans Eurosport viser sku vores kamp direkte idag:th2: Kampen visades på Viasat 1 igår. Se kamper på www.tvmatchen.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 1630, hvad #¤%¤%¤ er det for et tidspunkt... Det må da klart være et udtryk for at franskmændene ikke laver dagens gode gerning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 1630' date=' hvad #¤%¤%¤ er det for et tidspunkt... Det må da klart være et udtryk for at franskmændene ikke laver dagens gode gerning [/quote'] Ja, og bl.a derfor skal Toulouse losses halvt ud af CL idag! Nu er jeg dog lige kommet hjem fra arbejde, og er klar til kick off, men hold kæft et skod tidspunkt. Heldigt jeg møder tidligere end gennemsnittet, og derfor også er tidligere hjemme igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites