Jump to content
Guest PeterK

Hvem ejer bygningen??

Recommended Posts

Guest PeterK

Hvordan finder man ud af en bygnings ejer i Malmø? Der er ligger en ejendomsmægler som hedder "Bolaget" på Västra Hamnen lige ved siden af Mello West restauranten........ Der er altid halvtomt og vi er MEGET interesseret i dette lokale og ønsker at blive skrevet op eller lign. Det er ikke HSB ved jeg og jeg kan ikke komme ind i opgangen, da der er låst:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du prøvet at ringe til den ejendomsmægler, som du skriver ligger der. Alternativt så vil jeg prøve at ringe til Malmö kommune. Jeg tror ikke, man har samme system, som i Danmark, hvor man kan få en tingbogsudskrift, som viser, hvem ejer bygningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Har du prøvet at ringe til den ejendomsmægler, som du skriver ligger der. Alternativt så vil jeg prøve at ringe til Malmö kommune. Jeg tror ikke, man har samme system, som i Danmark, hvor man kan få en tingbogsudskrift, som viser, hvem ejer bygningen.
Jeg syntes det ville være lidt flabet at kontakte ejendomsmægleren omkring deres eget lokale. Jeg ved de bor til leje dér, men har hovedkontor inde i centrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Peter....kan du ikke prøve at holde samme spørgsmål til én tråd' date=' og ikke bare poste en ny tråd et andet sted, fordi du ikke lige har fået svar på dit spørgsmål endnu (se [url']http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9862). Alt andet er sådan noget rodet noget, og gør det ikke lettere for nogle af os.
Hmmm.......Lyder som en dårlig undskyldning, men jeg troede ikke mit første indlæg blev til noget!?!! Og kunne ikke lige umiddelbart finde det.....Briller købes:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm.......Lyder som en dårlig undskyldning' date=' men jeg troede ikke mit første indlæg blev til noget!?!! Og kunne ikke lige umiddelbart finde det.....Briller købes:rolleyes:[/quote']Well...det er også varmt idag :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ring Kommunen Hej, du skal bare ringe til Malmø kommune - da jeg var på jagt efter sommerhus fandt vi et øde sted, som de få lokale ikke mente kunne bringes til salg. Höör kommune var meget venlige og oplyste ud fra kortbeskrivelse...da der heller ikke var et navn på vejen, og gav os navn og adresse på indehaverne. Go for it, det burde være en smal sag bedste hilsener Else

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gætte på at det er bygningens bostadsrättsförening, som ejer lokalet, så det er dem, som du skal have fat i. Sådan fungerer det i hvert fald heroppe hos os i Norra Kanalhuset, hvor det formelt set er vores BRF, som udlejer vores stueetage lokaler til erhverv. De første lejere er så typisk nogen som bygherren fandt, mens han kontrollerede brf'en under opførelsen. Jeg har også hørt at Bar Italia på Scaniaplatsen (den som er meget velbesøgt og populær) ikke længere er så velønsket af deres udlejer, så her har BRF'en opsagt Bar Italia til engang i 2008. Noget med at BRF'ens beboere synes at det var for belastende med for mange gæster og for meget skrald. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gætte på at det er bygningens bostadsrättsförening, som ejer lokalet, så det er dem, som du skal have fat i. Sådan fungerer det i hvert fald heroppe hos os i Norra Kanalhuset, hvor det formelt set er vores BRF, som udlejer vores stueetage lokaler til erhverv. De første lejere er så typisk nogen som bygherren fandt, mens han kontrollerede brf'en under opførelsen.
Præcis - og så er vi tilbage i den forrige tråd, som Gio så betænktsomt linkede til, hvor jeg smed et nummer til BRF'en ;) (040-126426) Det var nemlig også det samme forhold i min gamle BRF her i havnen hvor vi udlejede et lokale til Cymco...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites