Jump to content
Juff

Det var dog utroligt! Britney som billist...

Recommended Posts

Hvem f..... sidder også med deres lille hund på skødet, når man kører bil?? :mad: Det er sgu da kun de "smarte" Hollywood Tøser, så som Britney og Paris..
Og dog.. da jeg kørte hjem fra arbejde igår så en komme kørende i en BMW fra broen og til Svågertop der havde en sort puddelhund eller noget lignende siddet på skødet. :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og dog.. da jeg kørte hjem fra arbejde igår så en komme kørende i en BMW fra broen og til Svågertop der havde en sort puddelhund eller noget lignende siddet på skødet. :rolleye:
Jeg så også en den anden dag, der havde et eller andet lille rottelignende dyr på skødet, mens hun kørte bil. Hun havde selvfølgelig ikke rigtigt styr på, hvad hun lavede. :sad: Det mest skræmmende var dog, at hendes kæreste sad ved siden af, med ENDNU en hund på skødet! :sick: Utroligt at folk ikke kan regne ud, hvad der kan komme ud af sådan en situation... Jeg kunne dog godt tænke mig at se hundene, efter at airbags'ene havde været aktiveret! :laugh: (Eller måske nærmere ejernes ansigtsudtryk).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites