Juff 10 Anmeld indhold Skrevet August 10, 2007 Først kører hun ind i bilen, og så åbner hun døren op i den http://www.liveleak.com/view?i=8f5_1186680431 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Først kører hun ind i bilen, og så åbner hun døren op i den http://www.liveleak.com/view?i=8f5_1186680431Prøv at hør folk omkring hende... Hendes kørsel gider jeg ikke engang kommentere. Britney..*pfft* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 he he... You okay Britney ? ( det var jo et slemt uheld hun lige var ude for ) Did i hurt MY car Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Syge kælling !! Gik det ud over min bil ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Ja, er du gal en egocentrisk ko! :thumbdown Og hvor er folk dumme at høre på. Det eneste gode ved den video er, at ejeren af den anden bil temmelig sikkert finder ud af, hvem der har ramt deres bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 de der fotografer og ting er da lige så syge og hører på. fuck et sygt liv og have. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 Hvem f..... sidder også med deres lille hund på skødet, når man kører bil?? Det er sgu da kun de "smarte" Hollywood Tøser, så som Britney og Paris.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 Det er sgu da kun de "smarte" Hollywood Tøser' date=' så som [b']Britney og Paris..Sammenlagt ramte vi så en IK på cirka 70 *wow* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 Præcis!!!! Og tænk de får lov til at køre bil... Man forstår det ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 "Britney I luuuv your hair" Dang for en flok "wankere" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2007 Hvem f..... sidder også med deres lille hund på skødet, når man kører bil?? Det er sgu da kun de "smarte" Hollywood Tøser, så som Britney og Paris.. Og dog.. da jeg kørte hjem fra arbejde igår så en komme kørende i en BMW fra broen og til Svågertop der havde en sort puddelhund eller noget lignende siddet på skødet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2007 Og dog.. da jeg kørte hjem fra arbejde igår så en komme kørende i en BMW fra broen og til Svågertop der havde en sort puddelhund eller noget lignende siddet på skødet. Jeg så også en den anden dag, der havde et eller andet lille rottelignende dyr på skødet, mens hun kørte bil. Hun havde selvfølgelig ikke rigtigt styr på, hvad hun lavede. Det mest skræmmende var dog, at hendes kæreste sad ved siden af, med ENDNU en hund på skødet! Utroligt at folk ikke kan regne ud, hvad der kan komme ud af sådan en situation... Jeg kunne dog godt tænke mig at se hundene, efter at airbags'ene havde været aktiveret! (Eller måske nærmere ejernes ansigtsudtryk). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tuuretoivikko 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 kun lille uheld... Først kører hun ind i bilen, og så åbner hun døren op i den http://www.liveleak.com/view?i=8f5_1186680431 ..skal hun til fængsel pga. dette? utroligt- paparazzier skulle betale, fordi de chikanerede hende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 ..skal hun til fængsel pga. dette? utroligt- Hvis nogen ramte min bil og ikke så meget som kiggede på den bagefter, ville jeg nok også ønske dem i fængsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites