kennet86 10 Anmeld indhold Skrevet August 9, 2007 Hej. nogle venner og jeg diskutere om man kan hæve en krydset check i sverige når den er dansk?.. mvh. Kennet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Jeg vil bestemt ikke mene, at du kan hæve en crosset dansk check i Sverige, det skal gøres i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Nej................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Hæves lettest i Danmark tror jeg. Hvis du ikke har tid til at gå i banken i DK i deres åbningstid, så skriv den under bagpå og anfør dit kontonummer under. I en kuvert med den og så bare i bankens postkasse - eller send den til dem. Så sætter de den ind på din konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 det var mest af ren og skær nysgerrighed. en af mine venner havde en jeg skulle hæve for ham i dag også kom vi til at snakke om det. problemet var blot at den var gået en uge over tid *G*. surt for ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites