Jump to content
ixus

Hyggetur idag kl 17 fra Malmø

Recommended Posts

En kollega og jeg kommer, hvis vi kan nå det. Jeg kører på en rød Yamaha R6'er og han på en R1'er. Vi ses måske :th2:
Det er super, håber på at se jer :th2: Bare husk at det ikke bliver en race tur idag!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej nej' date=' bare rolig:) Det er for Hyllinge motorsällskap, så jeg kan väre flagvagt til SM-konkurrencer og sån:)[/quote'] ok, jeg blev sku lige helt nervøs :rolleye: Jeg har vist også fået den mail ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja vi havde en rigtig dejlig tur' date=' med nogle super hyggelige veje og smukke landskaber, kom i fra DK ???[/quote'] Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2:
Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2:
Helt klart. Jeg kan se at vi er i samme gruppe på motorcykelgalleri. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites