ixus 10 Anmeld indhold Skrevet August 8, 2007 Vi kører en hyggetur lidt rundt på de små veje, og derefter til oliehavnen og ser lige race! Mødes på Mc D ved rosengården, med afgang kl 17 Kom frisk, alle kan være med :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Vi kører en hyggetur lidt rundt på de små veje, og derefter til oliehavnen og ser lige race! Hvor nærmere på oliehamnen sker det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Frederiksen 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 MECA RACEWAY i oliehavnen:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Hvor nærmere på oliehamnen sker det? Jep der er her http://www.mecaraceway.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 En kollega og jeg kommer, hvis vi kan nå det. Jeg kører på en rød Yamaha R6'er og han på en R1'er. Vi ses måske :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 En kollega og jeg kommer, hvis vi kan nå det. Jeg kører på en rød Yamaha R6'er og han på en R1'er. Vi ses måske :th2: Det er super, håber på at se jer :th2: Bare husk at det ikke bliver en race tur idag!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Öv, jeg skal til Knutstorp i aften og ha licens... i at väre flagvagt:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Det er super, håber på at se jer :th2: Bare husk at det ikke bliver en race tur idag!!! Det passer mig fint. Jeg er forholdsvis grøn! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Öv' date=' jeg skal til Knutstorp i aften og ha licens... i at väre flagvagt:rolleye:[/quote'] Hej Sanne, er det noget nyt man skal for at stå flagvagt for essemse?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Hej Sanne' date=' er det noget nyt man skal for at stå flagvagt for essemse??[/quote']Nej nej, bare rolig:) Det er for Hyllinge motorsällskap, så jeg kan väre flagvagt til SM-konkurrencer og sån:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Nej nej' date=' bare rolig:) Det er for Hyllinge motorsällskap, så jeg kan väre flagvagt til SM-konkurrencer og sån:)[/quote'] ok, jeg blev sku lige helt nervøs Jeg har vist også fået den mail ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Øv, vi nåede ikke over i tide... :( Havde I en god tur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Øv, vi nåede ikke over i tide... :( Havde I en god tur? Ja vi havde en rigtig dejlig tur, med nogle super hyggelige veje og smukke landskaber, kom i fra DK ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Ja vi havde en rigtig dejlig tur' date=' med nogle super hyggelige veje og smukke landskaber, kom i fra DK ???[/quote'] Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ixus 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Ja. De andre to bor begge i DK og vi arbejder der alle. Så vi skulle mødes til fyraften og mod broen. Men pga. forskellige omstændigheder, kunne vi ikke nå at mødes med jer. Så vi tog den med ro og var i Malmö omkring kl. 18. Vi fik lidt at spise, tog på Meca og sluttede af med en lille tur ud ad landevejene. Så vi havde også en fin tur. :th2: Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Så er det jo fint, troede lige at i kørte over bare for at mødes med os, det ville have været lidt surt :thumbdown Måske kan vi finde på noget en anden gang :th2: Helt klart. Jeg kan se at vi er i samme gruppe på motorcykelgalleri. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites