larscph 18 Anmeld indhold Skrevet August 8, 2007 Så en MB SL55AMG den anden dag... Undrede mig lidt over nummerpladen - 3M TA3. Men sjovt nok så skal man bare have ham i sit bakspejl - så: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 God humor :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så en MB SL55AMG den anden dag... Undrede mig lidt over nummerpladen - 3M TA3. Men sjovt nok så skal man bare have ham i sit bakspejl - så: Du burde overveje at vende dit bakspejl om, det ser ud til at det står på hovedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så en MB SL55AMG den anden dag... Undrede mig lidt over nummerpladen - 3M TA3. Men sjovt nok så skal man bare have ham i sit bakspejl - så: Så er vi blevet imponeret af den hele to gange på et lille års tid http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=6281 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Du burde overveje at vende dit bakspejl om' date=' det ser ud til at det står på hovedet [/quote'] Ahh... Hehe.. Sådan.. Tak.. Godt jeg snart har ferie!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så er vi blevet imponeret af den hele to gange på et lille års tid http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=6281 :th2: Ja der skal ikke meget til her i sommervarmen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 En anden sjov nr plade jeg så en gang på en gejlet opel et eller andet var: ih8u2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 En anden sjov nr plade jeg så en gang på en gejlet opel et eller andet var: ih8u2 Nogen der har noget pap og en kniv? For den må gerne skæres ud for mig :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Nogen der har noget pap og en kniv? For den må gerne skæres ud for mig :( jeg hader også dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Nogen der har noget pap og en kniv? For den må gerne skæres ud for mig :( I(I) Hate(H8) You(U) Too(2) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Ja men jeg sad jo og læste den baglæns for det skulle man jo med den anden:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Ja men jeg sad jo og læste den baglæns for det skulle man jo med den anden:rolleye: Nej BS så svær var den vel heller ikke. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Det var da pudsigt... Så første denne tråd om EAT ME igår.... Lur mig om "sølvpilen" med denne nummerplade ikke var i mit bakspejl her til morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 En anden sjov nr plade jeg så en gang på en gejlet opel et eller andet var: ih8u2 Gad vide hvor han hr den fra ?? Van Halen, OU812 ??? http://www.cdguiden.dk/visanmeldelse.asp?id=5104 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Det er jo næsten lige så morsomt som når man tastede 31108 på sin lommeregner og viste den på hovedet til hende den søde i klassen der så rødmede så sødt :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Ja men jeg sad jo og læste den baglæns for det skulle man jo med den anden:rolleye: Det skal du ikke være ked af - jeg viste den lige til Heidi (som gættede Eat Me på 2 sekunder)... Hun kniber så øjnene sammen - stirrer intenst på skærmen - siger "jeg har den lige om lidt"... Stirrer lidt mere... Tja.. *GGG* Forsøgte også at spejlvende den for sit indre blik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites