Jump to content
Nulla

Barn Foto

Recommended Posts

Tak det var sødt.....men det skal være inden for en mdr. Kan du klare det ?? Og hvilke priser snakker vi om :scared: Det skal ikke være noget fansiet noget bare alm. foto med en grå baggrund og i sort/hvid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Om et par mdr kan jeg klare opgaven for dig her i privaten. Der hvor mit studie skal sættes op er PT fyldt med flyttekasser sååå.
Hej Brian vil du ikk' sende mig en PM, når du er "på plads" fordi jeg vil MEGET gerne have taget billeder af Maja når hun bliver 1 år. hvlket er ja om et par måneder ;) takker :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Om et par mdr kan jeg klare opgaven for dig her i privaten. Der hvor mit studie skal sættes op er PT fyldt med flyttekasser sååå.
Jeg er også interesseret - skal bruge foto som julegave. Send gerne pm - takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak det var sødt.....men det skal være inden for en mdr. Kan du klare det ?? Og hvilke priser snakker vi om :scared: Det skal ikke være noget fansiet noget bare alm. foto med en grå baggrund og i sort/hvid.
Sagen er jeg ingen baggrunde har lige nu. Men hvis i derhjemme evt har en hvid væg eller noget så kan vi nok lave det der. SH er ingen probs. Hvad med natur baggrund? En busk på lidt afstand men som bliver sløret helt ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:rose: Nogle der har fået deres barn-børn fotograferet her i Malmø ??? Og har gode ref. til en og til rimelig pris :th2:
Vi har fået taget en serie hos Pia Larsson her i Malmö (Bergsgatan). Hun er utrolig dygtig og hopper og springer rundt for at få börnene til at föle sig godt tilpas. http://www.fotografpialarsson.se/Barnfoto/index.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, jeg tager gerne de billeder og har masser af hvide vægge og natur her! Og det koster gratis, hvis i kan nøjes med billederne på en cd, som i selv har med:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder kanon fedt......har pt nemlig ikke lige 1000 box til en fotograf :cry: Er du såen´ lidt proff ???.......for jeg er ikke speciel god til det selv og da så absolut ikke med vores skod kamera til 800kr :confused: Har du 1 time i uge 33-34 til det, så tager vi gerne kage med :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites