kennet86 10 Anmeld indhold Skrevet August 8, 2007 hej. ved ikke om indlæget høre til her eller hvor det ellers høre til, men må bare ud med det her inden jeg går i seng.. ARGH!... nå men i dag tog jeg efter arbejde en tur på strøget sammen med en ven og 2 veninder fra det jyske som er her overe til noget messe. da vi kommer tilbage ser jeg at min ene siderude ikke ser helt normalt ud, og ganske rigtig, den er smadret og min gps til 1600 kr. er nakket!!, nok min egen skyld da den sad monteret i forruden, men stadig MEGA nedtur!! men for at det ikke skal være nok ja, så læs blot vider. jeg har stadig hus i jylland, besøgte dette hus i weekenden for blot at konstanere at nogle åbenbart har holdt "åbenthus" hos mig og "shoppet" lidt ind, så der manglede nogle ting, endnu en nedtur. for så at runde det hele af havde jeg ugen før jeg flyttede altså for ca. 4-5 uger siden indbrud i selv samme hus hvor der blev nakket værdier for over 100.000 kr. så lige for tiden ved jeg ikke om jeg bare skal smadre nogle, græde eller le, for nu er der da for helvede da snart ikke mere de kan rende med! nåå jo, et lille plus. så er min konto også blevet lenset over weekenden fandt jeg ud af i dag.. da jeg skulle hæve penge på en af mine hævekort og det ene manglede.. suk.. så ja, lige nu ser jeg bare sort på alting.. og jaja "forsikringen dækker jo" men det er fandme da mega nedtur alligevel.. tror sku snart at jeg bare "shopper" lidt GPS i nogle biler i KBH og finder en jeg kan lide og VUPTI den er MIN!, eller et sødt lille hus som jeg også kan "shoppe" lidt rundt i.. nå men tak fordi i gad læse med og evt svare lidt.. en sød (evt. single) pige som er god til at kramme og trøste søges evt!?.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 For fanden, hvilken utur! Kan sgu godt forstå at man kan hænge med næppet efter sådan en omgang. Det ville jeg nok også selv gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Det er kun evt. hende pigen skal være single ?! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Murphy strikes again... ... masser af sympati herfra, kender godt fornemmelsen når alt bare går galt, det er 24 karats nedtur... kig fremad og tag tingene et skridt af gangen er mit bedste råd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 yber nedtur.. ringede lige til forsikringen, da min bror self. ikke kunne huske om der var kasko på eller ej. og... nej ingen kasko :(... kæft jeg får en dårliger og dårliger dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Trist læsning!!! Man føler sig altid krænket, når nogle skørbugsramte semi-demente mennesker får lyst til at "låne" ens ejendele. Vi havde "gæster" sidste sommer, og de valgte så at tage alt mit værktøj som lå i vores stald, da jeg var ved at renovere. Nøj hvor bliver man sur... Jeg har efterhånden fået hentet alt det manglende ind, og har nået til den konklusion at det bare er "ting", så længe der ikke var nogen fysisk overlast på mig og min familie så går det nok... Men jeg kan sagtens se at der kan være en del personlige effekter imellem alle dine "uheld" så den bid dåelig karma bliver nok ikke lige sådan til at overse. Find et roligt sted hvor der ikke er nogle mennesker i ummidelbar nærhed.... og vælg så selv om din terapeutiske løsningsmetode skal være meditativ eller fysisk betonet! Held og lykke fremover! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Hold humøret oppe! NU kan det kun gå fremad! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 ja, nu kom der da ny rude i bilen :)... 1200 bobs ca. suk :(.. men hvad.. nu kan det jo næstn kun gå fremad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 nu kan det fandme være nok!! (indbrud) Har selv prøvet noget af det samme, hvor de havde smaderet en af sideruderene i min bil (På Det Tidspunkt - Audi 80 fra 92), imens den holdt ovre i Holma , som jeg fik at vide af Polisen, var de med stor sandsynlighed gået efter GPS'en, samt brobizzien, fordi der var mærker i forruden efter holderne.. Ja jeg kan kun sige at det er noget møg, og se sin bil gennemrodet også en smaderet rude øv øv øv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Muhammad 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Jeg bliver helt nervøs når jeg læser jeres indlæg angående Fosidal og omregn. Skal netop til at flytte til Fosiedal. Flyttede væk fra Nørrebro i KBH for at komme til noget mere trygge rammer, hvor man ikke risikerede at få smadret sin bilrude, eller at få tæsk for den sags skyld. Jeg håber på at udviklingen i Hyllie vil gøre at flere resourcestærke og veluddannede personer flytter til området, således man ikke behøver at sove uroligt om natten. En god huske regel er at altid fjerne panelet i dit bilanlæg når du parkerer. En anden god regel er at tage GPS udstyret af (hvis det kan lade sig gøre) inden man ankommer til parkeringspladsen, for så er der ingen der ved at du har GPS i bilen. Disse regel fungerede fint på Nørrebro. Mvh. Muhammad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Super kedelig proces men jeg prøvet at gøre det til vane at fjerne alt af værdi også lade hanskerum og andre aflægningsrum stå åben. Sugekob mærker i ruden eller ej så er chancerne for en baldret siderude væsenligt mindre. I starten tog jeg alt med mig, front til headunit, gps osv osv men nu bliver de i stedet kylet ind under sædet... Flytter heldigvis snart op nord på ude for al lov og ret så der kan man sku lade dytten stå med nøgler i over 14 dages sommerferie :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Tror især den der med at lade handskerummet stående åben er go, så kan de se der ikke er noget. Super kedelig proces men jeg prøvet at gøre det til vane at fjerne alt af værdi også lade hanskerum og andre aflægningsrum stå åben. Sugekob mærker i ruden eller ej så er chancerne for en baldret siderude væsenligt mindre. I starten tog jeg alt med mig' date=' front til headunit, gps osv osv men nu bliver de i stedet kylet ind under sædet... Flytter heldigvis snart op nord på ude for al lov og ret så der kan man sku lade dytten stå med nøgler i over 14 dages sommerferie :D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites