snoresus 10 Anmeld indhold Skrevet August 7, 2007 Hej alle i Oxie, Käglinge og omegn, Vi er en familie på 4, som lige er flyttet til Käglinge. Jeg går hjemme med vores 2 piger, Anna (8 år) og Josephine (5), indtil den ene skal begynde i skole og den anden i børnehave/måske skole efter sommerferien. Pigerne savner legekammarater, har ellers været meget på diverse legepladser, men har ikke rigtig mødt nogen, de kunne lege med. Så hvis der er nogen børn derude, der også savner legekammarater, så skriv endelig tilbage, så vi kan finde ud af at mødes. Hilsen Susanne:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Hej! Vill tipsa om en jättebra öppen förskola dit jag gått nu i flera år med min stora flicka. Gratis och man kan komma och gå när man vill. http://www.forskolaskolamotesplatsenmalmo.se/Hindby/Oppna%20fskl.htm De öppnar upp igen nu på måndag! Jenny mamma till Siri 5,5 år och Alve 10 månader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 vi søger også Hej Susanne jeg har en pige på 4 år som også er meget alene i weekender og fridage. hun går i oxivångsbørnehave og er meget glad for at gå der. vi bor på Keramikvägen i oxie og er meget interesseret i legekammerater, så hvis du har lyst, meld tilbage. hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
snoresus 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2007 Hej Jeg er helt sikker på Josephine meget gerne vil lege med din datter. Så lad os aftale en dag. Hvad hedder din datter? Vi bor på Basketbollsvägen 16, Käglinge. Hilsen Susanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites