claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Det er vist noget jeg selv styrer' date=' og det skal blive en fornøjelse at drikke dine kolde patroner du! [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u87.gif Du får lov at servere dine mens jeg sidder i min zebratrøje du Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Du får lov at servere dine mens jeg sidder i min zebratrøje du Nå ja i er ikke i Serie B mere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så er jeg med :D Uha hvor man kan bruge lang tid på det skidt hvis det skal være...... ( og man vil tops ) :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Så er vi pt 17 hold tilmeldt Øresundsdebattens liga Hvis der er andre der har lyst til at deltage, så husk der er deadline for oprettelse af hold, lørdag den 11/8 kl 13.40 :th2: 18-5 YNWA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Så er F C Lund på banen. Jeg har i dagens andledning tilladt mig at skrive med stort og tilsat lidt farve. Sorry, jeg kunne ikke lade være, jeg lod mig rive med af stemningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Så er drømmeholdet på banen.... Men trods alt hellere Carlsberg' date=' end Chang Beer[/quote'] Sjovt du lige nævner Chang Beer... Du er vist ikke klar over at det er Carlsberg Elefant øl, hva ?? :th2: (Chang = Elefant på thai, og det er brygget på licens) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Sjovt du lige nævner Chang Beer... Du er vist ikke klar over at det er Carlsberg Elefant øl' date=' hva ?? :th2: (Chang = Elefant på thai, og det er brygget på licens)[/quote'] Nu er der så en anden "klub" i byen der render rundt med "Chang Beer" som reklame på deres trøje, så det var det der var pointen Hint: Bozzen kommer nok på banen med en kommentar, når han læser det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Nu er der så en anden "klub" i byen der render rundt med "Chang Beer" som reklame på deres trøje, så det var det der var pointen Nårh... jamen, så er Carlsberg jo på begge hold... ikke så dårlig tænkt af dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2007 Nårh... jamen' date=' så er Carlsberg jo på begge hold... ikke så dårlig tænkt af dem[/quote'] De vil bare ikke rigtig ligge navn til Newerton, men det kan man jo så godt forstå:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 Sådan, så er sæsonens første PL kamp startet (Sunderland-Tottenham), og vi endte med at blive 21 deltagere i Øresundsdebattens liga Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvornår man må handle igen? Der står mellem hver runde og første runde er slut, men jeg kan ikke handle? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Er der nogen der kan fortælle mig hvornår man må handle igen? Der står mellem hver runde og første runde er slut, men jeg kan ikke handle? Du kan se rundernes afslutning på manager siden, men nu her er det på onsdag mener jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Du kan se rundernes afslutning på manager siden' date=' men nu her er det på onsdag mener jeg.[/quote'] Der er lige kommet en mail, vi kan handle NU......og det er så gjort:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2007 Så er svensken på banen med...Mest Evertonspillere så klart, men tro det eller ej, hade plads for 2 Liverpudlians med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2007 Hvis i skal have nogle fif, så spørger i bare. ;) FC Koldben, jeg mindes noget om at du skulle have lavet det bedste hold? Vi venter stadig på det...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solero 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2007 Klart er de bedst vi afventer lige og om 3 runder slå vi til. peteNOmagic :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2007 Hold da kæft en skod runde man havde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2007 Hold da kæft en skod runde man havde. Den var sku da meget god :th2: Nu skal Lehmann bare til at tage sig godt og grundigt sammen. Pinligt at han skal score samtlige af modstanderens mål Gooner4Ever Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2007 Ja, så nappede man da lige førstepladsen....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites