Jump to content
Toft

DR's Premier League Manager spil!

Recommended Posts

Så drenge, så starter livet igen på lørdag, når Premier League ENDELIG sparkes i gang igen :thumbup: Jeg har oprettet en liga for os på Øresundsdebatten, så gå ind og tilmeld dit hold ligaen :th2: Ligaen hedder: Øresund Kodeord: debat Opret/tilmeld dit hold her: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/08/02/234101.htm ....må Fernando Torres gøre det onde ved alle de andre hold! j12.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Saa lykkes det. Har US tastatur og kunne ikke soege paa "Oeresund". De viser saa kun 25 tilfaeldige hold af gangen og maatte sidde og trykke loes indtil til "Oeresund" dukkede op. Latterligt...
Nu kunne du have brugt copy-paste :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu?
Ja, de kasser har jeg heller ikke glemt :cool: Desværre plejer det bare at være sådan, at de to tabere er flyttet til Danmark, inden de når at give taberpils :eek: Jeg satser ikke på at flytte til Danmark, så det er fint for mig at de to tabere må af med en kasse hver (eller flytte til Danmark og skamme sig i al evighed).... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:)

Ja ja.. jeg er da også med så.. Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:)
Det ved jeg faktisk ikke om jeg gjorde, men tror jeg blev 3. sidst eller sådan noget.. lige udenfor... Men jeg gir sgu gerne en kasse øl.. det skal ikke komme an på det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Taberne kommer aldrig med øllet alligevel' date=' så det er vel ligemeget![/quote'] Selvfølgelig kommer du med en kasse øl min ven, og husk at discount øl ikke er noget man byder andre, kun øl af en vis standard :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så det er et discountmærke som sponsorerer din fodboldklub...
Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter :rolleyes: Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen :sick: Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer b187.gif Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter :rolleyes: Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen :sick: Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2:
Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites