Toft 0 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2007 Så drenge, så starter livet igen på lørdag, når Premier League ENDELIG sparkes i gang igen Jeg har oprettet en liga for os på Øresundsdebatten, så gå ind og tilmeld dit hold ligaen :th2: Ligaen hedder: Øresund Kodeord: debat Opret/tilmeld dit hold her: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/08/02/234101.htm ....må Fernando Torres gøre det onde ved alle de andre hold! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Så er jeg på:th2: Må mit bedste hold vinde;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 I kan godt geare fuldstændig ned i to og være forberedt på BANK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Så er jeg på også :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Har oprettet hold, men kan ikke finde liga'en ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Saa lykkes det. Har US tastatur og kunne ikke soege paa "Oeresund". De viser saa kun 25 tilfaeldige hold af gangen og maatte sidde og trykke loes indtil til "Oeresund" dukkede op. Latterligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Færingen Så er Færingen også med. Gunner4Ever Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Saa lykkes det. Har US tastatur og kunne ikke soege paa "Oeresund". De viser saa kun 25 tilfaeldige hold af gangen og maatte sidde og trykke loes indtil til "Oeresund" dukkede op. Latterligt... Nu kunne du have brugt copy-paste :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Nu kunne du have brugt copy-paste :th2: Hvorfor skulle han det, nu fik han jo slået de 2 timer ihjel:p Der må da være flere der skal være med??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Ja ja.. jeg er da også med så.. Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Så er jeg også med ..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu? Ja, de kasser har jeg heller ikke glemt Desværre plejer det bare at være sådan, at de to tabere er flyttet til Danmark, inden de når at give taberpils Jeg satser ikke på at flytte til Danmark, så det er fint for mig at de to tabere må af med en kasse hver (eller flytte til Danmark og skamme sig i al evighed).... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Nu kunne du have brugt copy-paste :th2: Haha...ja, hold da kaeft. Jeg burde jo sendes retur til DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Jeg prøver også lige at være med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:) Ja ja.. jeg er da også med så.. Vi plejer at have noget med at de to sidste køber 1 kasse bajer hver og så deler vi alle eller hvordan er det nu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Taberne kommer aldrig med øllet alligevel, så det er vel ligemeget! Tabte du ikke sidste år Martin:) Det ved jeg faktisk ikke om jeg gjorde, men tror jeg blev 3. sidst eller sådan noget.. lige udenfor... Men jeg gir sgu gerne en kasse øl.. det skal ikke komme an på det :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Taberne kommer aldrig med øllet alligevel' date=' så det er vel ligemeget![/quote'] Selvfølgelig kommer du med en kasse øl min ven, og husk at discount øl ikke er noget man byder andre, kun øl af en vis standard :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 ...og helst af det mærke, som sponsorerer Liverpool Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 ...og helst af det mærke' date=' som sponsorerer Liverpool [/quote']Hvis det mærke ikke skal falde ind under discount, så kan det KUN være de sorte af slagsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Hvis det mærke ikke skal falde ind under discount' date=' så kan det KUN være de sorte af slagsen [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u149.gif Så det er et discountmærke som sponsorerer din fodboldklub... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Når boys. Så er jeg med på denne liga. Kan mærke der er en del Liverpool fan herinde, men det skal united nok få lavet om på. God kamp til alle og må United blive mestre IGEN i begge ligaer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så det er et discountmærke som sponsorerer din fodboldklub... Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Havde regnet med den kom tidligere end efter 29 minutter Men ja man indretter jo ikke sine smagsløg efter hvad der står på trøjen Men trods alt hellere Carlsberg, end Chang Beer Med lad os bare aftale at de to tabere hver giver en ramme sort guld. Det kan enhver vel overskue at købe, hvis ikke man kan overskue at styre sit hold til andet end skam :th2: Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem Hvem skulle forhindre ham:confused: ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Så må vi se om du får lov at komme ud og drikke dem Det er vist noget jeg selv styrer, og det skal blive en fornøjelse at drikke dine kolde patroner du! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites