AOG 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2007 Hej, Jeg bor i Skomakarebyn i Annestad, og igår morges gik min kat ud og er ikke kommet hjem siden. Han er udekat, men han har aldrig været væk mere end 7-8 timer max, og nu har han altså været væk i over et døgn. Han er meget kælen og glad for mennesker, og kan godt finde på at vade ind hos nogen, hvis de har døren åben. Jeg er rimelig grædefærdig nu, så hvis nogen har ham eller bare har set ham, må de meget gerne informere om det her på siden. Jeg tjekker den løbende. Han er sort med 4 hvide poter og hvidt på brystet og maven. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AOG 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Simba er tilbage Hej igen Så vendte Simba hjem igen her til morgen efter 2 døgn på farten, så nu er jeg glad igen Han har aldrig været væk så længe før, så der fik jeg mig godt nok en forskrækkelse. Jeg gad dog godt vide, hvor han har været, da vi må have ledt i hele Annestad. Nu er jeg ihvertfald forberedt på, at han kan finde på at blive væk så længe. Som sagt er han en meget nysgerrig kat, som gerne vil kigge indenfor hos fremmede, hvis døren står åben, så hvis nogen får besøg af ham, hjælper det at kaste et glas vand på ham, så ser I ham ihvertfald ikke igen. Håber ikke, at han har været til gene for nogen her i Annestad :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Godt at høre, at din kat vendte hjem. Jeg er selv hønemor, og hvis kræene ikke er hjemme ved midnat er jeg ved at gå ud af mit gode skind! Så må jeg lige spørge: Er han kastreret? Hvis ikke, så få det gjort. Har han halsbånd på? Hvis ikke, så sæt et på ham, hvori der er monteret elastik, så han kan få det af, hvis han sidder fast. HUSK, at du skal kunne få 3 fingre ind under halsbåndet, når han har det på! Skriv i halsbåndet hvor han hører hjemme. Og så skal du nok vænne dig til, at jo længere en kat har boet et sted, des længere bevæger han sig væk - alså territoriet bliver udvidet i takt med tiden. Selvom jeg er hønemor, har jeg også valgt at mine katte skal have et frit liv - hvad det så indebærer af møde med andre katte, biler, låste kælderrum/skur og så videre og så videre. Hvis der skulle ske kræet noget, så har den i det mindste haft et godt liv. Held og lykke til dig og din kat! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites