Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet August 5, 2007 Lavede lige en hurtig én for dem som bor herude...... Der kommer så et .asp forum på om ikke så længe....:) Og iøvrigt er det RIX Fm der lyttes til....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 For det første er sider med lyd på nedern. Heldigvis ser det ud til man selv kan vælge fra eller til. Derudover skal du blive enig med dig selv om det skal være på svensk eller dansk? Lige nu er den lidt blandet. Den sort hvide baggrunde og så den orange klump i midten synes jeg ser noget uheldig ud. Det er lige et første hånds indtryk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Quirkmode... Hey! Du er i quirkmode!!! Egentlig er det ligegyldigt - siden loader jo fint - men skulle du nogensinde få problemer med at få sitet til at se ens på tværs af browsertyper, så højst sandsynligt pga quirkmode. :th2: Se på doctype tabellen her: http://hsivonen.iki.fi/doctype/. Men som sagt, det er en detalje... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 5, 2007 Jeg ved det.....Jeg har bevidst brugt det, da de fleste hits på siderne er med IE5.5 og med en opløsning på 1024x768 eller derunder..... Underligt nok......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites