Jump to content
Guest Supermule

Hvad synes i om bruksparken.com?????

Recommended Posts

Guest Supermule

Lavede lige en hurtig én for dem som bor herude...... Der kommer så et .asp forum på om ikke så længe....:) Og iøvrigt er det RIX Fm der lyttes til.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For det første er sider med lyd på nedern. Heldigvis ser det ud til man selv kan vælge fra eller til. Derudover skal du blive enig med dig selv om det skal være på svensk eller dansk? Lige nu er den lidt blandet. Den sort hvide baggrunde og så den orange klump i midten synes jeg ser noget uheldig ud. Det er lige et første hånds indtryk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Quirkmode... Hey! Du er i quirkmode!!! Egentlig er det ligegyldigt - siden loader jo fint - men skulle du nogensinde få problemer med at få sitet til at se ens på tværs af browsertyper, så højst sandsynligt pga quirkmode. :th2: Se på doctype tabellen her: http://hsivonen.iki.fi/doctype/. Men som sagt, det er en detalje...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg ved det.....Jeg har bevidst brugt det, da de fleste hits på siderne er med IE5.5 og med en opløsning på 1024x768 eller derunder..... Underligt nok.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites