homer132 10 Anmeld indhold Skrevet August 2, 2007 er ved at flytte til oxie så vil i den lejlighed høre om der er nogen der har erfaringer med dækningsgraden ad 3's net i oxie. hvis der er god dækning vil 3's dk abb jo være smart nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Når jeg står ude ved min grund i Kristineberg, så er der fint dækning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 hvis der er god dækning vil 3's dk abb jo være smart nok.Du får ikke dansk dækning i Sverige - men det er nok heller ikke det du mener Se 3´s Sverigesdækning her: http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=3636 - og ta´ altid en sådan med et gran salt. Det bedste er at drøne ud i området og vifte med telefonen, og dermed se om der er noget om snakken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Hos os i Käglinge lige på grænsen til Oxie er der fin 3 dækning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Du får ikke dansk dækning i Sverige - men det er nok heller ikke det du mener Se 3´s Sverigesdækning her: http://www.tre.se/templates/Page.aspx?id=3636 - og ta´ altid en sådan med et gran salt. Det bedste er at drøne ud i området og vifte med telefonen, og dermed se om der er noget om snakken. næ mente ikke dk dækning, men 3 svenske net, hvor man med dansk 3 tlf bare betaler normal dk takst ved opkald til fastnet/mobil/sms/datatrafik til dk. hvis jeg havde en 3 tlf ville jeg køre over og vifte med den, men ville først købe en hvis jeg fandt ud af om der var tilstrækkelig dækning. gider ikke smide 4k ud af vinduet :) men det lyder til at der er ok dækning i området. og ja, dækningskort har jeg aldrig turde stole på. De er altid ALT for optimistiske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
B A 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2007 Jeg bor så i Oxie (kyrkby). Min erfaring med 3 SE er, at dækningen er ok. Når jeg er i den nedre del af huset (huset er af beton), kan dækningen være dårlig, men den går som oftest igennem der også. Ovenpå, udenfor osv. er der ingen problemer. Så hvis du ikke skal bo i et betonhus og sidde nede i kælderen og ringe til folk, burde der ikke være nogen problemer.. :th2: Du skal bare være opmærksom på, at telefonen ikke skifter net selv. Det kan nogle mærker have tendens til. Som du kan se på trådene herinde, skal du ikke bruge andet end "3 SE" (kan evt. bare hedde "3" i displayet). Sweden 3 G, Telia, Vodaphone osv. er no go ! Og så er de jo nogle sjove fætre hos 3 mobil. Hvis deres net er nede informerer de ikke folk om det.. Så hopper mobilen over på Telia og vi får allesammen en kæmperegning i en måned.. Men generelt fungerer det fint ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2007 det går udmærket med 3 Hej, vi bor på Keramikvägen i oxie og indtilvidere, har jeg altid haft 3 dækning og ikke fået en kæmpe regning. det er i hvertfald en god investering at få tre telefon så også venner og famile fra danmark ikke skal betale dyre udlandsregninger. hele min resterende familie har tre telefoner så dvs. at vi alle taler gratis sammen og det er helt klart et plus. hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites