AJME 10 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2007 Hej alle Jeg har selvfølgelig først søgt på debatten for at se om der var svar andetsteds, og det var der ikke, derfor spørger jeg her. Min mand (Jacobe) og jeg skal flytte til Sverige på et tidspunkt (når vores hus er færdigt) men kommer i mellemtiden nok til at leje noget midlertidigt. Indtil videre tyder det på at det bliver i Sjöbo Kommune. Kender I nogle gode og billige steder til opmagasinering af indboet fra DK indtil huset i SE er færdigt?? Gerne også et bud på hvad det koster så jeg har en idé om hvor vi ligger henne..... Mange hilsner Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Shurgard måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Jeg ville nok også vælge Shurgard. Gode forhold, opvarmet, alarm, tilkørselsforhold, af/på-læsning i tørvejr osv. http://www.shurgard.se/sv/55,590/magasinering-for-privatkunder/-storleksberaknare.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AJME 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 SUPER Tak for det gode råd - har lige været inde og bestille et prisforslag efter en detaljeret online-gennemgang af hvor meget habengut man har med sig.... Det er et super link TAK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites