bluee 10 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2007 Jeg har som dansk ApS kigget efter kontorlokale i Malmö. Det første sted jeg kiggede stødte jeg på at de krævede man havde svensk momsnummer. Det fandt jeg lidt mærkeligt da jeg vel burde kunne bruge dansk momsnummer. Nogen der kender til dette krav og evt. ved hvor kompliceret det er at få svensk momsnummer som dansk virksomhed samt håndtere dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 8, 2007 Du kan ikke bruge et dansk momsnummer i sverige, du skal have et svensk momsnummer da det er det du registreres for ved indbetalinger af moms. Du kan få et som en filial af dit danske APS. det er nomalt. Du skla så aflægge regnskab for den del af firmaet der vedrører de svenske aftiviteter til svensk skat Du skal så i danmark aflægge et totalt regnskab for både deet svensk og den danske del. Sådan skal du gøre. Dit svenske virksomhedsnummer skal du så bruge officielt til telefon, adresse osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites