Skumhest 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2007 Hejsa! =) Jeg er i den heldige situation at jeg arbejder hjemmefra - hvilket egentlig er lidt ensomt, derfor er jeg på jagt efter en/flere cafe'er i malmö der præstere at have strøm + trådløst indernet til den bærbare og samtidig levere en go' gedigen latte =) ... Er der nogen der kender til sådanne steder? /Dan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2007 Uden at have prøvet det.. Mener jeg helt sikkert at Espresso House i gågaden nær Trianglen har trådløs internet man kan købe sig adgang til.. Og også strøm.. Dvs. hvis det er gratis internet du søger, så hjælper det her jo selvfølgelig ikke.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2007 Hejsa! =) Jeg er i den heldige situation at jeg arbejder hjemmefra - hvilket egentlig er lidt ensomt, derfor er jeg på jagt efter en/flere cafe'er i malmö der præstere at have strøm + trådløst indernet til den bærbare og samtidig levere en go' gedigen latte =) ... Er der nogen der kender til sådanne steder? /Dan Nu skriver du ikke hvor du søger det henne, men biblioteket har gratis trådløs internetforbindelse og strøm, og tillader så vidt jeg ved at du tager din latté med ind i den store sal. Eneste problem er hvis du skal bruge VPN eller lignende - Det har de af uransagelige grunde lukket for. Og det var åbenbart et større problem at åbne op . Selv bruger jeg Café Kalmera ved Själlandstorget. Han har en generøs nabo med en pivåben 10 mbit forbindelse :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skumhest 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Uden at have prøvet det.. Mener jeg helt sikkert at Espresso House i gågaden nær Trianglen har trådløs internet man kan købe sig adgang til.. Og også strøm.. Dvs. hvis det er gratis internet du søger' date=' så hjælper det her jo selvfølgelig ikke..[/quote'] Takker! =) - Og njøeh, det plejer jo ikke at koste en herregård. Selvfølgelig, hvis det skal være en daglig ting ville det jo være cool hvis cafe'en gjorde det gratis jo .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Skumhest 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Nu skriver du ikke hvor du søger det henne' date=' men biblioteket har gratis trådløs internetforbindelse og strøm, og tillader så vidt jeg ved at du tager din latté med ind i den store sal. Eneste problem er hvis du skal bruge VPN eller lignende - Det har de af uransagelige grunde lukket for. Og det var åbenbart et større problem at åbne op .[/quote'] Mjaeh, men det skal jeg jo :/ :D - Takker, men jeg vil nu helst gøre det via en "legetim" forbindelse (... selvom jeg mener det er lovligt at bruge åbne forbindelser?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 :D - Takker' date=' men jeg vil nu helst gøre det via en "legetim" forbindelse (... selvom jeg mener det er lovligt at bruge åbne forbindelser?)[/quote'] Nu jeg tænker over det, så ligger der vist en cafe med "legitim" gratis internet tæt på Konsthallen - I udkanten af Pildamsparken. Har dog aldrig været derinde - Det ligner mere et falafelskur end en café :). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2007 Ellers kan jeg da godt lave lidt Cafè herhjemme - arbejder selv hjemmefra, og kender ensomheden - SOMMETIDER ;-) Men fra på mandag er det heldigvis slut... (du er dog stadig velkommen i dag timerne) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites