Jump to content
EBL

de grønne affaldsbeholdere, hvor får man en?

Recommended Posts

Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens, renovationsselskabets hjemmeside m.v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens' date=' renovationsselskabets hjemmeside m.v.[/quote'] Hej EBL, I Malmö kommune ringer du +46 40341600 til VA-verket og så kommer de med en trädgårdskärl, som man ca. betaler 700 skr./år for at de kommer og henter hver 14. dag. Det er en skraldespand som den anden, bare med et rød/brunt låg. Ring evt. til Malmö kommune, de kan måske hjælpe med et nummer til Skurup kommune. Hej fra Sidsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens' date=' renovationsselskabets hjemmeside m.v.[/quote'] Ring til SITA. Du skal bestemme dig for, hvilken størrelse du vil ha'. Tømmes hver anden uge - i sæsonen (spørg hos SITA).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I Svedala hedder firmaet man ringer til : Ragna-Sells ...... Ved ikke om det er det samme i Skurup? :scared:
De kører også hos os - og de kan ikke køre lastbil - se engang min indkørsel efter de var der sidste mandag: img_1344s.jpg Hele hjulsporet var før de var der også græsrabat magen til det, der er tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej EBL, I Malmö kommune ringer du +46 40341600 til VA-verket og så kommer de med en trädgårdskärl, som man ca. betaler 700 skr./år for at de kommer og henter hver 14. dag. Det er en skraldespand som den anden, bare med et rød/brunt låg. Ring evt. til Malmö kommune, de kan måske hjælpe med et nummer til Skurup kommune. Hej fra Sidsel
Hej Sidsel m.fl Ja så fik jeg min grønne beholder, det gik jo let og smertefrit. Men gad vide om det mon er tilladt at brænde af i haven hvad der ikke er lige er plads til i beholderen? Som nyindflyttet har man jo altid lidt ekstra haveaffald fra fældede træer m.v.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites