EBL 11 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2007 Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens, renovationsselskabets hjemmeside m.v. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sidsel 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens' date=' renovationsselskabets hjemmeside m.v.[/quote'] Hej EBL, I Malmö kommune ringer du +46 40341600 til VA-verket og så kommer de med en trädgårdskärl, som man ca. betaler 700 skr./år for at de kommer og henter hver 14. dag. Det er en skraldespand som den anden, bare med et rød/brunt låg. Ring evt. til Malmö kommune, de kan måske hjælpe med et nummer til Skurup kommune. Hej fra Sidsel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 I Svedala hedder firmaet man ringer til : Ragna-Sells ...... Ved ikke om det er det samme i Skurup? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2007 Hvordan skaffer man sig en af de grønne affaldsbeholdere/soptunna til kompost/trädgårdsavfall ? Jeg har uden held søgt på kommunens' date=' renovationsselskabets hjemmeside m.v.[/quote'] Ring til SITA. Du skal bestemme dig for, hvilken størrelse du vil ha'. Tømmes hver anden uge - i sæsonen (spørg hos SITA). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 I kan også bestille dem til at tømmes hver uge, hvis det behøves! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Super, tak for svarene allesammen, så der skal der 'have-arbejdes' :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 I Svedala hedder firmaet man ringer til : Ragna-Sells ...... Ved ikke om det er det samme i Skurup? De kører også hos os - og de kan ikke køre lastbil - se engang min indkørsel efter de var der sidste mandag: Hele hjulsporet var før de var der også græsrabat magen til det, der er tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2007 Hej EBL, I Malmö kommune ringer du +46 40341600 til VA-verket og så kommer de med en trädgårdskärl, som man ca. betaler 700 skr./år for at de kommer og henter hver 14. dag. Det er en skraldespand som den anden, bare med et rød/brunt låg. Ring evt. til Malmö kommune, de kan måske hjælpe med et nummer til Skurup kommune. Hej fra Sidsel Hej Sidsel m.fl Ja så fik jeg min grønne beholder, det gik jo let og smertefrit. Men gad vide om det mon er tilladt at brænde af i haven hvad der ikke er lige er plads til i beholderen? Som nyindflyttet har man jo altid lidt ekstra haveaffald fra fældede træer m.v. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites