Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet July 30, 2007 Vi står og skal købe en bil i vores svenske firma og kender ikke helt reglerne. Hvis man køber en bil i Tyskland unden moms gennem et firma i Sverige, hvad sker der så?? Har hørt noget om at man kun kan trække 50% af momsen fra!?! Hvis bilen også bruges privat, hvad koster dette, udover lånet vi optager i bilen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2007 Hej, Prøv at tale med Christian fra Prestige Auto i Vellinge, han ved vist noget om det. www.prestigeauto.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret August 1, 2007 Hej, Prøv at tale med Christian fra Prestige Auto i Vellinge, han ved vist noget om det. www.prestigeauto.se Vi har allerede talt om det, men jeg tror jeg skal have fat i vores revisor, for det virker ret kompliceret... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2007 Hej, Fandt du ud af hvordan beskatningen er hvis man har ejet firma, og skal beskattes af en personbil? I dk ved jeg den er 25% af nyprisen de første 3 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites