tykkedyr 10 Anmeld indhold Skrevet July 27, 2007 Hej alle Hvad tror i jeg ca kan få for min bil hos en forhandler hvis jeg vælger at købe en anden - hos samme forhandler vel at mærke? Bilen er en Audi A4 Avant 1.9 TDI, fra 2004, tiptronic DSG, 131hk, kørt knap 170k, "selvhenter" fra Tyskland. Pft. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Hej alle Hvad tror i jeg ca kan få for min bil hos en forhandler hvis jeg vælger at købe en anden - hos samme forhandler vel at mærke? Bilen er en Audi A4 Avant 1.9 TDI, fra 2004, tiptronic DSG, 131hk, kørt knap 170k, "selvhenter" fra Tyskland. Pft. Hvad koster den på mobile.de, altså samme model med samme udstyr og samme kørte mil? Den pris du finder minus 15K ca. vil jeg gætte på. Køber du en nyere og meget dyrer bil hos forhandleren er der nok mere at komme efter. Igen er det din forhandlingsteknik der er afgørende.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2007 Du vil nok hurtigt finde ud af at bilforhandlere ikke er specielt interesserede i inbytesbil. Det afspejles i den pris de tilbyder som oftest ligger langt under hvad man forventer eller synes er rimeligt. Det bedste du kan gøre er at sælge privat - enten via en forhandler eller selv gøre arbejdet, evt. med en annonce på www.blocket.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tykkedyr 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Ok - tak for informationen :) Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2007 Hej alle Hvad tror i jeg ca kan få for min bil hos en forhandler hvis jeg vælger at købe en anden - hos samme forhandler vel at mærke? Bilen er en Audi A4 Avant 1.9 TDI, fra 2004, tiptronic DSG, 131hk, kørt knap 170k, "selvhenter" fra Tyskland. Pft. Sikkert ikke over 100000sek Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites